וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצ'ה על הפרישה של רפאל נדאל: "חבל אך צפוי". ומה יגיד פוניני?

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 9:24

טניסאי העבר הספרדי דיבר על הפרישה של בן ארצו לפני חצי גמר ווימבלדון, קיריוס כתב: "כולנו מחכים לראות אותך בריא שוב". וגם: מה יגיד עכשיו פוניני?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

רפאל נדאל הודיע אתמול (חמישי) כי הוא נאלץ לפרוש מטורניר ווימבלדון לפני שהיה אמור לשחק בחצי הגמר מול ניק קיריוס. הספרדי, שסובל מפציעה בשרירי הבטן אחרי שנפצע במהלך הניצחון מול טיילור פריץ ברבע הגמר, נראה מאוכזב מאוד, אבל נאלץ להשלים עם הבשורה כשבישר אותה במסיבת עיתונאים.

טניסאי העבר הספרדי אלכס קורצ'ה, שמשמש היום כפרשן ב"יורוספורט", אמר: "זה חבל מאוד, אבל בכנות זה היה צפוי. אני יודע שהוא נלחם בכל הכוח כדי לנצח את טיילור פריץ ברבע הגמר, אבל היום הוא ניסה והבין שאין לו סיכוי להתחרות ברמה הגבוהה ביותר כדי לנצח את ניק קיריוס ואז את נובאק דג'וקוביץ' או קמרון נורי.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
"אני יודע שהיה לו קשה מאוד לקבל את ההחלטה, אבל אני חושב שזו ההחלטה הנכונה". נדאל/רויטרס

"בשביל רפא לשחק אחרי יומיים בנסיבות האלה היה קשה מאוד. אני יודע שהיה לו קשה מאוד לקבל את ההחלטה, אבל אני חושב שזו ההחלטה הנכונה כי אם אתה לא משחק ברמה הכי גבוהה שלך, זה כמעט בלתי אפשרי לזכות בטורניר גרנד סלאם. הדבר הכי חשוב מבחינתו עכשיו זה להחלים ולקחת קצת זמן מנוחה כי אם הוא היה נפצע ונעדר משלושה או ארבעה חודשים שוב, אז זה היה פוגע בו מאוד.

"אנחנו תמיד תומכים ברפא - במיוחד עכשיו - וברור שזה חבל שהוא לא ישחק. אני בטוח שאם הוא היה יודע שהוא לא ישחק בחצי הגמר, הוא היה פורש במהלך המשחק ברבע הגמר. אבל הוא לא ידע והוא חשב שיש לו סיכוי".

ניק קיריוס העלה באינסטגרם תמונה שלו עם נדאל וכתב: "שחקנים שונים, אישיות שונה. רפאל נדאל, אני מקווה שההחלמה שלך תהיה טובה וכולנו מחכים לראות אותך בריא שוב. עד הפעם הבאה".

טיילור פריץ, שהפסיד לרפאל נדאל ברבע הגמר, הגיב באינסטגרם לאדם שכתב לו שהוא היה צריך לקבל את המקום בשלב הבא: "לא, אני לא מחפש נדבות. אם לא ניצחתי אותו, לא מגיע לי להיות בחצי הגמר. פשוט כך".

כזכור, אתמול הטניסאי פאביו פוניני פקפק בפציעה של נדאל אחרי הניצחון ההרואי שלו ברבע הגמר, והאיטלקי רמז שהפציעה מפוברקת: "לשחק ארבע וחצי שעות עם כאבים בשרירי הבטן? כן, בטח... אל תאמינו למה שכותבים". גם בתקשורת הסרבית, שנוטה להתלהם, היו כצפוי תגובות עוקצניות כלפי נדאל. פוניני אתמול חזר בו מהדברים וכתב: "עיתונאים יקרים, רוצה להודיע לכם שמעולם לא זלזלתי באלוף כמו נדאל, ולעולם לא ארשה לעצמי, הגיע הזמן שתפסיקו לעשות מניפולציות, אני מאחל לרפא ולצוות שלו הצלחה". פריץ כזכור גם לא האמין שנדאל מגזים, ואמר: "אין שום סיבה לטניסאי להוריד במהלך המשחק 15 קמ"ש מההגשה שלו".

עוד בוואלה!

רפאל נדאל הודיע שלא ישחק בחצי גמר ווימבלדון: "האושר שלי הכי חשוב"

לכתבה המלאה

מרטינה נברטילובה צייצה: "אני כל כך מאוכזבת בשביל רפאל נדאל, כמה חבל שהגוף שלו לא מאפשר לו להמשיך. אי אפשר לשבור אותו מבחינה נפשית, אני מקווה שהוא יחזור מהר. ואמוס אלוף! קלאסה עד הסוף".

מווימבלדון גם הוציאו הודעה רשמית, בה נכתב: "אנחנו שולחים עידוד לרפא נדאל אחרי הפרישה מטורניר הגברים לפני חצי הגמר. אנחנו מעריכים את זה שהוא עבד כל כך קשה כדי להיות כשיר, ומאחלים לו החלמה מלאה. אנחנו מחכים לחצי גמר מלהיב ולסוף שבוע מרתק של משחקי גמר ולראות את רפא חוזר לווימבלדון בעתיד".

ולנסיה צייצה: "בהצלחה רפאל נדאל. אתמול, היום ותמיד, אתה דוגמה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully