וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוניני רומז שנדאל משקר בנוגע לפציעה: "אל תאמינו למה שכותבים"

אחרי הניצחון ההירואי ברבע הגמר, האיטלקי רומז שהפציעה מפוברקת: "לשחק ארבע וחצי שעות עם כאבים בשרירי הבטן? כן, בטח"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

ההופעה ההירואית ומעוררת ההשראה של רפאל נדאל אמש (רביעי) ברבע הגמר בווימבלדון נגד טיילור פריץ האמריקאי עוררה בעיקר גילויי הערצה והערכה, אבל יש מי שטוען שהוא לא ראוי לכך. פאביו פוניני, שידוע בתור הפה הגדול של עולם הטניס, אף מתעקש שלמעשה נדאל לא באמת פצוע.

כזכור, נדאל התמודד במהלך המשחק עם כאבים בשרירי הבטן שאיימו לאלץ אותו לפרוש מהטורניר. אביו ואחותו של רפא אף המליצו לו לפרוש בשל הכאבים, בזמן שקיבל טיפול רפואי. נדאל אף הודה בסיום המשחק, בו ניצח 6:3, 5:7, 6:3, 5:7, 6:7 (4), ש"אני לא יודע אם אהיה כשיר לחצי הגמר".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Frey/TPN, GettyImages
"לשחק ארבע שעות עם פציעה בבטן? כן, בטח". נדאל/GettyImages, Frey/TPN

זמן קצר אחרי שהמשחק הסתיים אתמול, העלה פוניני פוסט אינסטגרם עם צילום מסך של דיווח על הניצחון, והדגיש את החלק בו צוין שנדאל סבל מפציעה.

"כן, בטח. 4 שעות ו-20 דקות...אנשים, בבקשה תפסיקו להאמין לכל מה שאתם קוראים!", כתב פוניני, כשהוא רומז לכך שנדאל פברק את הפציעה.

פריץ נשאל בסיום על האפשרות שנדאל לא באמת שיחק עם פציעה, ולא הטיל ספק לרגע באמינות של יריבו. "אין לי שום סיבה לחשוב שהייתה כאן פרובוקציה או 'משחק' מצידו של רפא. עמדתי קרוב אליו, ויכולתי לראות שהוא סובל מכאבים קשים. זה השפיע לו על הסרב, זה השפיע לו על התנועתיות. אין בזה שום ספק", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גם אם נדאל יהיה כשיר לחצי הגמר מחר (שישי) נגד ניק קיריוס הלוהט, הפציעה עלולה לפגוע בו יותר מאשר במשחק נגד פריץ.

"קיריוס יהיה הסיוט של רפא. בטח במצבו הנוכחי", מסביר מאטס וילאנדר. "ההנחה שלי היא שלאור אופי הפציעה של רפא, הוא לא יוכל להתכונן כמו שצריך למשחק. אני גם מעריך שהתנועה שלו תהיה מוגבלת. ומי היריב הכי קשה שאפשר לפגוש בסיטואציה כזאת? נובאק דג'וקוביץ', כמובן, אבל גם ניק קיריוס, אחד השחקנים הכי תנועתיים ודינמיים בסבב. הוא אתלט נהדר, לרפא יהיה קשה מאוד להתמודד מולו, והוא יהיה אנדרדוג מובהק. מפגש עם קיריוס במצב הנוכחי, אלו החדשות הכי גרועות שנדאל היה יכול לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully