וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודיע שלא ישחק בחצי גמר ווימבלדון: "האושר שלי הכי חשוב"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 14:07

הספרדי, שנפצע בבטנו במהלך רבע הגמר מול טיילור פריץ, סובל מקרע של 7 מילימטר ונאלץ לפרוש מהטורניר פחות מ-24 שעות לפני המשחק. ניק קיריוס עלה לגמר מול נובאק דג'וקוביץ' או קמרון נורי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

רפאל נדאל נאלץ לפרוש היום (חמישי) מטורניר ווימבלדון, פחות מ-24 שעות לפני שהיה אמור לשחק בחצי הגמר מול ניק קיריוס. הספרדי בן ה-36, שזכה פעמיים בטורניר על הדשא באנגליה (2008 ו-2010), נפצע בשרירי הבטן במהלך רבע הגמר מול טיילור פריץ ולמרות זאת המשיך לשחק. בשל ההודעה של נדאל, קיריוס זכה בכרטיס לגמר ווימבלדון ומחכה שם למנצח בין נובאק דג'וקוביץ' לקמרון נורי בחצי הגמר, שייערך מחר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. POOL, GettyImages
מאכזב מאוד. נדאל/GettyImages, POOL

היום בצהריים נדאל התאמן לקראת המשחק מול קיריוס, אבל לא הצליח להתאמן ועצר את האימון אחרי 33 דקות בלבד. המשמעות היא שקיריוס עלה לראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם ויפגוש שם ביום ראשון את נובאק דג'וקוביץ' או קמרון נורי. זו לא הפעם הראשונה שנדאל נפצע בשרירי הבטן שלו במהלך טורניר, הפעם הקודמת שזה קרה הייתה ב-2009, אז עלה לשחק בכל זאת מול חואן מרטין דל פוטרו בחצי הגמר והפסיד 6:2, 6:2, 6:2.

נדאל אמר במסיבת העיתונאים: "חשבתי על ההחלטה הזו, אבל אין היגיון להמשיך לשחק. אני עלול להסתכן בהחמרת הפציעה ולהחמיץ אחרי זה חודשיים או שלושה. קיבלתי את ההחלטה כי אני לא יכול להיות תחרותי ולנצח בשני המשחקים הבאים. אני לא רוצה להחמיר את הדברים, אבל אני עצוב מאוד. בדרך כלל לוקח שלושה או ארבעה שבועות להתאושש מפציעה כזו, ולכן אני מאמין שאוכל להמשיך לשחק כפי שציפיתי. בעוד שבוע אני אמור להיות מסוגל לחזור לשחק מהקו האחורי בלי להגיש".

נדאל המשיך ואמר: "זה ברור שאם אני אמשיך, אני אחמיר את הפציעה. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה האושר שלי, זה יותר חשוב מכל תואר. הפציעה הזאת היא לא כמו הפציעה שהייתה לי ברגל, כאן אני עלול להחמיר את הפציעה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully