וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "הגשנו הצעה על לבנדובסקי, מחכים לתשובה מבאיירן מינכן"

ברצלונה הציגה את אנדראס כריסטנסן שעבר מצ'לסי, הנשיא הודה לחלוץ ש"עושה מאמצים כדי להגיע". קרויף דיבר על אלונסו ואספיליקואטה, דה יונג יימכר בתמורה?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

ברצלונה המתחדשת הציגה היום (חמישי) את הבלם הדני אנדראס כריסטנסן שהצטרף בהעברה חופשית מצ'לסי, אבל ניצלה את מסיבת העיתונאים החגיגית גם כדי להתייחס למספר החתמות פוטנציאליות עתידיות ובראשן של שחקני ההגנה של צ'לסי ונבחרת ספרד, מרקוס אלונסו וססאר אספיליקואטה.

לצדו של כריסטנסן, שמצטרף בבלאוגרנה לקשר פרנק קסייה שהוצג אתמול, ישבו גם הנשיא ז'ואן לאפורטה והמנהל הטכני ג'ורדי קרויף. "המזל הגדול שלנו הוא ששחקנים רוצים להגיע לברצלונה. כריסטנסן מאוד רצה להגיע לברצלונה, בגיל 8 הוא כתב שהחלום שלו זה לשחק בבארסה", אמר הנשיא לאפורטה, "הגשנו הצעה על לבנדובסקי ואנחנו ממתינים לתשובה מבאיירן מינכן. אני רוצה להודות ללבנדובסקי על מאמציו להצטרף אלינו".

אנדראס כריסטנסן, בלם ברצלונה. PAU BARRENA, GettyImages
הגשים חלום. כריסטנסן/GettyImages, PAU BARRENA

קרויף אישר שעסקת קלמון לנגלה לטוטנהאם קרובה לסיכום ועל צירופם של אלונסו ואספיליקואטה אמר: "שינוי הבעלות בצ'לסי הוביל לעיכוב, אבל זה ידוע שאנחנו רוצים להתחזק בעמדות האלה ויש לנו מספר אפשרויות על השולחן. אנחנו מעוניינים בשחקני פרמיירליג כי יש להם את האיכויות הנדרשות בשביל לשחק בברצלונה, בוודאי כאלו שמגיעים ממועדונים שזכו בתארים ויודעים לעמוד בלחץ".

במקביל למסיבת העיתונאים, פורסם בעיתון "ספורט" שצ'לסי מוכנה לשלם לברצלונה 60 מיליון יורו ולהעביר אליה את השניים בתמורה לפרנקי דה יונג. בקטלוניה מעדיפים למכור את ההולנדי למנצ'סטר יונייטד כדי לקבל סכום גבוה יותר במוזמן, מתוך הבנה שצ'לסי גם כך תסכים לשחרר את אלונסו ואספיליקואטה.

לסיום, כריסטנסן הנרגש אמר על הגעתו: "אני הרבה זמן חולם על הרגע שבו אשחק בברצלונה. אני לא הבלם הכי גדול או הכי חזק, אז יהיה חשוב שאשתמש בראש שלי כדי לשחק עבור ברצלונה. שוחחתי עם שחקנים לפני שהגעתי לכאן, גם עם אלונסו ואספיליקואטה שדיברו איתי לא רק על הכדורגל של ברצלונה, אלא גם על החיים בעיר הזו. השבועות האחרונים בצ'לסי לא היו פשוטים, אבל אני גאה שהייתי חלק מהמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully