וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק קסייה הוצג בברצלונה: "הגעתי למועדון ענק, אראה מה אני מסוגל"

הקשר שחתם בקטלאנים לארבע שנים דיבר במסיבת עיתונאים: "כשצ'אבי פונה אליך, אתה יכול להיות מרוצה". וגם: העצות מזלאטן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.7/ספורט1

לאחר שחתם ברביעי האחרון לארבע שנים במדי המועדון, הוצג היום (רביעי) פרנק קסייה באופן רשמי במדי ברצלונה. הקשר מחוף השנהב שעזב את מילאן הקיץ וחתם אצל הקטלאנים חתם לעיני המצלמות על החוזה בנוכחות הנשיא ז'ואן לאפורטה, ועלה על כר הדשא לראשונה במדי הבלאוגרנה. מאוחר יותר נערכה מסיבת עיתונאים בנוכחות השחקן והנשיא.

"אני נרגש מאוד ולא יכול לחכות לפגוש את חבריי החדשים ואת צוות האימון", אמר פרנק קסייה בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים. "הגעתי למועדון ענק ואני רוצה להראות מה אני מסוגל". קסייה בן ה-26, ששיתף פעולה במדי מילאן עם זלאטן חשף כי השבדי שוחח עמו לגבי המעבר: "דיברתי עם זלאטן והוא נתן לי כמה עצות. הוא אמר לי לעבוד קשה ואיחל לי בהצלחה".

שחקן ברצלונה פרנק קסייה. רויטרס
"זלאטן נתן לי כמה עצות". קסייה/רויטרס

קסייה התייחס לתפקידו בקבוצה תחת צ'אבי: "אעשה מה שהמאמן יגיד לי, אני לרשותו. אנסה להתאים את עצמי לכל עמדה שהמאמן ירצה שאשחק בה. אשתף פעולה בנוגע לרעיונות שלו והסגנון שהוא רוצה שהקבוצה תשחק לפיו. כשמאמן כמו צ'אבי פונה אליך, אתה יודע שאתה יכול להיות מרוצה כי זה אמור שהעבודה שלך קיבלה הכרה. שוחחתי איתו והוא אמר לי שהוא מייעד לי תפקיד משמעותי".

פרנק קסייה נחת באירופה לראשונה ב-2014, אז הוחתם על ידי אטאלנטה. לאחר שהתפתח במחלקת הנוער של המועדון מברגאמו, קסייה החל את קריירת הבוגרים בצ'זנה מליגת המשנה ושיחק בה גם כבלם. אטאלנטה החזירה אותו ואחרי שנה בשורותיה הוא עבר למילאן ב-2017 בהשאלה, כאשר שנתיים אחר כך רכשו אותו הרוסונרי תמורת 33 מיליון יורו. בסך הכל, קסייה רשם 37 שערים ו-16 בישולים ב-223 הופעות במילאן. בנבחרת חוף השנהב מאזנו עומד על שישה שערים ב-58 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully