וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש כפול: פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן חתמו בברצלונה

הקשר שהגיע ממילאן והבלם שבא מצ'לסי הצטרפו ללא תמורה וחתמו לארבע שנים. סעיף השחרור של כל אחד: 500 מיליון יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

מאז סיום העונה היא התעסקה בעיקר בשחקנים שעזבו או מועמדים לעזוב, אולם היום (שני) ברצלונה סוף סוף הודיעה על חיזוק ראשון שנה לקיץ - כאשר מדובר ברכש כפול. כפי שהיה צפוי, פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן חתמו במועדון עד 2026 והצטרפו בהעברה חופשית ממילאן וצ'לסי בהתאמה, כאשר סעיף השחרור של כל אחד מהם עומד על 500 מיליון יורו.

קסייה יוצג ביום רביעי הקרוב במסיבת עיתונאים, ויצטלם לראשונה במדי הכחול-ארגמן של בארסה. הקשר בן ה-26 מחוף השנהב נחת באירופה לראשונה ב-2014, אז הוחתם על ידי אטאלנטה. לאחר שהתפתח במחלקת הנוער של המועדון מברגאמו, קסייה החל את קריירת הבוגרים בצ'זנה מליגת המשנה ושיחק בה גם כבלם. אטאלנטה החזירה אותו ואחרי שנה בשורותיה הוא עבר למילאן ב-2017 בהשאלה, כאשר שנתיים אחר כך רכשו אותו הרוסונרי תמורת 33 מיליון יורו. בסך הכל, קסייה רשם 37 שערים ו-16 בישולים ב-223 הופעות במילאן. בנבחרת חוף השנהב מאזנו עומד על שישה שערים ב-58 הופעות.

אנדראס כריסטנסן יוצג במועדון ביום חמישי באירוע חגיגי בקאמפ נואו שבסיומו תתקיים מסיבת עיתונאים. בלם נבחרת דנמרק החל את הקריירה במחלקות הצעירות של ברונדבי במולדתו, ובשנת 2014, כשהוא בן 18 בלבד, צ'לסי החתימה אותו. כריסטנסן בילה שתי עונות כמושאל בבורוסיה מנשנגלדבאך בין 2015 ל-2017 ולאחר מכן שב לבלוז, עימם זכה בליגת האלופות ובליגה האירופית. בסך הכל רשם כריסטנסן במדי הבלוז 160 הופעות, בהן הבקיע שני שערים. במדי נבחרת דנמרק יש לו 57 הופעות ושני כיבושים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הקבוצה של צ'אבי פתחה היום את האימונים עם כל השחקנים שלא שיחקו בפגרת הנבחרות האחרונה. מי שחזר מהשאלה בוולבס הוא טרינקאו הפורטוגלי, והאנגלים ישלמו לברצלונה שישה מיליון יורו מאחר שלא מימשו את אופציית הרכישה עליו.

בחזרה לגזרת העוזבים, לפי הדיווחים קלמון לנגלה צפוי להיות מושאל לטוטנהאם, שתוכל לרכוש אותו בעתיד תמורת 10 מיליון יורו. ריקי פוץ' במגעים מתקדמים עם פיורנטינה, ואילו סמואל אומטיטי - שבמועדון נואשים להיפטר ממנו כבר זמן רב - עומד להצטרף לראן בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully