וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: זהבי, גלזר ופיבן לא יהיו כשירים לזירה

6.7.2022 / 6:10

השלושה זקוקים למספר שבועות כדי להתאושש מהפציעות שלהם ומכבי תל אביב ככל הנראה תצטרך להסתדר בלעדיהם בפתיחת דרכה במוקדמות הקונפרנס ליג. גם ניר ביטון בספק. במקביל הלחץ על דור פרץ לחזור לקבוצה הולך וגובר, אבל הקשר עדיין מתקשה לקבל החלטה

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

15 ימים לפתיחת הדרך של מכבי תל אביב באירופה ומסתמן כי ערן זהבי, דן גלזר ושחר פיבן לא יעמדו לרשותו של ולאדן איביץ'. גם כשירותו של ניר ביטון למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג מול זירה מאזרבייג'אן ב-21 ביולי, מוטלת בספק. אתמול (שלישי) נעדרו כל הארבעה ממשחק האימון של מכבי תל אביב מול לוקומוטיבה זאגרב, אשר סיים את מחנה האימונים של הקבוצה במירלו שבהולנד. הבוקר עוד תקיים מכבי תל אביב אימון קל אחרון ותתכונן לקראת ההמראה הערב בדרך הביתה.

בעוד שזהבי עובד בצורה אישית במחנה אחרי הניתוח שעבר בברכו לפני למעלה מחודש, גלזר ופיבן סובלים מקרע בשריר ואינם מתאמנים בכלל. גלזר קרע את שריר הירך האחורי ופיבן את שריר התאומים ושניהם יזדקקו למנוחה בשבועות הקרובים. גם ניר ביטון לא הגיע כשיר לגמרי למחנה והבלם עורך בעצמו אימונים אישיים.

מכבי תל אביב תשחק בחמישי הבא מול מכבי נתניה בגביע הטוטו וכל הרביעייה הזו בוודאות לא תשחק. כאמור גם למשחק הראשון באירופה, הם בספק גדול מאוד.

ערן זהבי עם ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא ההתחלה האידיאלית. זהבי עם איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב ממשיכים להפעיל מכבש של לחצים על דור פרץ כדי שיחתום בקבוצה. מכבי תל אביב החליטה לא להעמיד בפני הקשר דדליין ולא להציב לו אולטימטום, אך במועדון היו רוצים כבר לסיים את הסאגה הזו ולראות את פרץ נוחת בקבוצה ומצטרף לאימונים כדי להתכונן לאירופה.

השחקן עדיין לא החליט האם הוא חוזר לישראל או שמנסה להמשיך את דרכו באירופה אחרי שמיעט לשחק בעונה שעברה בוונציה. הוריו של פרץ בעד שובו לארץ, אבל הם לא רוצים להשפיע עליו בצורה יתרה כדי לא לפגוע ברצונות שלו להישאר באירופה ולא לחזור אחרי עונה אחת לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דור פרץ שחקן ונציה לפני פסקואלה מאזוקי שחקן סלרניטנה. MB Media, GettyImages
דילמה כבדה. דור פרץ/GettyImages, MB Media

בתוך כך, מכבי תל אביב תסיים מחרתיים את הזמן שהוקצב לטובת אוהדי הקבוצה לחדש את המנוי שלהם לעונה הבאה. מתוך למעלה מ-18 אלף בעלי מנויים בעונה החולפת, 16 אלף כבר חידשו את המנוי שלהם וההערכה היא שהאחרונים יעשו זאת ביומיים שנותרו להם. לאחר מכן תיקח מכבי תל אביב פסק זמן של שבוע וביום שישי הבא תפתח את המכירה לטובת חברי מועדון פוראבר של מכבי תל אביב. במידה שיישארו מנויים פנויים אחרי ההקצאה לטובת חברי פוראבר, תיפתח מכירה לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully