וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד זירה האזרית במוקדמות הקונפרנס ליג

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 16:07

איביץ' וקבוצתו המתחדשת נמנעו ממפגש אפשרי עם קוניספור והם פייבוריטים ברורים לעלות שלב. המשחק הראשון באזרבייג'אן ב-21 ביולי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6/ספורט1

מכבי תל אביב הוגרלה היום (רביעי) נגד זירה האזרית בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. ההגרלה נערכה בניון שבשוויץ והצהובים שסיימו עונה מאכזבת - ללא תואר ועם מקום שלישי בטבלה, מדורגים כעת ויהיו מדורגים גם בסיבוב הבא אם יעפילו אליו. המשחקים יתקיימו ב-21 וב-28 ביולי, תחילה באזרבייג'אן ואחר כך בישראל. מכבי תל אביב פייבוריטית ברורה כמובן.

כדי להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג מכבי תל אביב תצטרך לעבור שלושה סיבובי מוקדמות. האחרון ביניהם יהיה שלב הפלייאוף ואליו יצטרפו קבוצות חזקות כמו ויאריאל, פיורנטינה, ווסטהאם ופ.צ. קלן.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מבחן קליל על הנייר. איביץ'/דני מרון

מכבי תל אביב תתייצב למשחקים נגד זירה הקטנה כפייבוריטית ברורה. הקבוצה מבאקו הוקמה ב-2014 והשתתפה במפעל אירופי רק פעם אחת בעבר: מוקדמות הליגה האירופית ב-2017/18, אז עברה קבוצה מלוקסמבורג והודחה על ידי אסטרה ג'ורג'ו הרומנית.

את העונה שעברה סיימה זירה במקום השלישי בליגה האזרית ולמפגשים עם הצהובים היא תתייצב ללא מלך השערים דוויט וולקובי, שעזב לסבאח. מי שמכבי תל אביב תהיה צריכה להשגיח עליו הוא שחקן הכנף הצרפתי-סנגלי חמידו קייטה, שהיה מועמד לכמה קבוצות בישראל בקיץ שעבר והגיע בינואר מסנטה קלרה הפורטוגלית. המאמן הוא רשאד סאדיגוב האגדי, שיאן ההופעות של נבחרת אזרבייג'אן עם 111 משחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully