וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי יחל בקרוב באימונים מלאים. גלוך מועמד למכירה

4.7.2022 / 6:05

החלוץ עובד באופן אישי במירלו ובמכבי תל אביב משוכנעים שכאשר יצטרף לאימונים הקבוצה תעלה הילוך. הצהובים גיבשו עמדה: לא נעמוד בדרכו של כוכב נבחרת הנוער אם תגיע הצעה של 6-7 מיליון יורו, תינתן עדיפות למי שתציע אחוזים גבוהים ממכירה עתידית

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

ערן זהבי ממשיך לעבוד באופן אישי במחנה האימונים של מכבי תל אביב במירלו ובמועדון הבהירו אמש כי בימים הקרובים, יתכן אחרי שהקבוצה תשוב ממחנה האימונים שבהולנד ארצה, יצטרף החלוץ לאימוני הקבוצה ויעלה על הדשא עם יתר השחקנים לאימונים מלאים.

בימים האחרונים נפקד זהבי מהתמונות שמעלה הקבוצה ממחנה האימונים באתר של המועדון, מה שעורר אתמול הרבה תהיות אצל אוהדי הקבוצה באשר למצבו של החלוץ שכזכור נותח בברכו לפני קצת יותר מחודש. במכבי תל אביב משוכנעים שכאשר זהבי יצטרף לאימונים, הקבוצה גם תעלה הילוך ותציג יכולת טובה יותר אחרי שכזכור הפסידה כבר פעמיים במשחקי האימון במחנה.

ערן זהבי עם ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
במכבי תל אביב בטוחים: כשהוא יהיה חלק מהאימונים, הכל ייראה אחרת. זהבי עם איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אוסקר גלוך ורוי רביבו שאמורים להצטרף לסגל הקבוצה, יעשו זאת רק אחרי שמכבי תל אביב תשוב ארצה. השניים חזרו אתמול עם נבחרת הנוער ארצה ויקבלו כמה ימי מנוחה אחרי המאמץ שהיה להם בטורניר, כך שמכבי תל אביב לא אמורה להביא אותם להולנד כשנותרו לה רק שלושה ימים במחנה.

באשר לגלוך, העמדה במכבי תל אביב בשלב הזה היא שאם תתקבל הצעה גבוהה עליו הוא ימכר. במכבי תל אביב מבינים שהם יתקשו לקבל סכום של 10 מיליון יורו כפי שהיו רוצים לקבל עבור הטאלנט הצעיר, ולכן נראה כי גם תמורת 6-7 מיליון יורו ואולי אף פחות מכך, לא יעצרו בעד השחקן מלהתקדם לקבוצה הבאה שלו. כך או אחרת, כפי שכבר פורסם כאן שלשום, מכבי תל אביב עדיין מסרבת לנקוב בפני הסוכנים שמחפשים עבור גלוך קבוצה, מה הסכום שהיא מבקשת תמורתו וכל הצעה היא תבחן לגופה. לקבוצה שתשאיר בידי מכבי תל אביב יותר אחוזים בכרטיס ממכירה עתידית, יהיה יותר סיכוי לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully