וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב לא מתאמן עם מנצ'סטר יונייטד: "סיבות משפחתיות"

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 11:50

הפורטוגלי ממשיך לדחוף לעזיבה, על רקע השמועות על עתידו, וספק אם ייצא עם הקבוצה למסע באסיה: "ממחיש את הבינוניות של מנצ'סטר יונייטד"

כתבת 100 שערי פרמיירליג של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו לא יגיע גם היום (שלישי) לאימון מנצ'סטר יונייטד, זה היום השני ברציפות - כך מדווח הבוקר "אתלטיק". שחקניה הבינלאומיים של מנצ'סטר יונייטד היו אמורים להגיע לקרינגטון ביום שני, אבל רונאלדו נעדר בגלל "סיבות משפחתיות". ביומיים האחרונים אירופה גועשת סביב הדיווחים שרונאלדו ביקש לעזוב את יונייטד, וכעת לא ברור אם הפורטוגלי ייצא עם הקבוצה ביום שישי הקרוב למסע שלה לתאילנד ולאוסטרליה.

כריסטיאנו רונאלדו חזר למגרשים אחרי הטרגדיה, כבש שער במדי מנצ'סטר יונייטד, והביט השמיימה. רויטרס
נמאס לו? רונאלדו/רויטרס

רונאלדו בן ה-37, על פי הדיווחים, מעוניין לעזוב את יונייטד אם הקבוצה תקבל עליו הצעה ראויה, על רקע רצונו לשחק בליגת האלופות. עוד נטען שבין השאר הסוכן שלו ז'ורז'ה מנדש נפגש עם הבעלים של צ'לסי טוד בוהלי על האפשרות שיעבור לסטמפורד ברידג', כשגם אפשרות שיעבור לנאפולי ובאיירן מינכן הוזכרו כאפשרות (למרות הכחשה מצד המנהל המקצועי של באיירן, חסן סליהאמידז'יץ'). אתמול אף דווח בספרד שמנדש נפגש עם נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה.

לכריסטיאנו נותרו עוד 12 חודשים בחוזה עם יונייטד, שלפחות כרגע מבחינת המועדון הוא לא למכירה. הוא כבש בעונה שעברה 24 שערים, והיה הכובש המצטיין של הקבוצה. עם זאת הוא "מודאג מחוסר ההתקדמות של הקבוצה על המגרש ומחוצה לו". באנגליה טוענים שרצונו של רונאלדו לעזוב את יונייטד "ממחיש את המגמה של המועדון בשנים האחרונות, ואת הדהרה שלה לבינוניות", כפי שנכתב בפרשנות ב"דיילי מייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully