וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האכזבה של רונאלדו, הווידוי של ההנהלה: מאחורי הקריסה ביונייטד

הפורטוגלי מופתע לרעה ומתוסכל מהיעדר הרכש, בכירים בהנהלה הבינו שהחזרתו הייתה טעות. אם יעזוב, טן האח ידרוש את הכוכב אותו אימן באייאקס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

יממה חלפה מאז פרסום הדיווחים הדרמטיים באנגליה, לפיהם כריסטיאנו רונאלדו ביקש ממנצ'סטר יונייטד לשים סוף לקדנציה השנייה שלו במועדון אחרי עונה אחת בלבד. השדים האדומים רשמו עונה מאכזבת במיוחד, בה פספסו את הכרטיס לליגת האלופות כשסיימו במקום השישי בלבד בפרמיירליג. במפעל האירופי הם הודחו בשמינית הגמר בידי אתלטיקו מדריד, ובגביעים המקומיים לא העפילו לשלבים המאוחרים.

העובדה שיונייטד לא תשחק באלופות בשנה הבאה והיעדר החיזוק שאמור לבשר כי הקבוצה תהיה טובה יותר העונה הם הגורמים העיקריים לבקשה של רונאלדו, ובאנגליה פורסם כי הוא מופתע לרעה ומאוכזב מהקריסה של מנצ'סטר יונייטד.

במהלך העונה החולפת, המאמן הזמני רלף רנגניק אמר לאנשי המועדון כי בעיניו החזרת רונאלדו לתיאטרון החלומות הייתה טעות, וכעת מחליפו, אריק טן האח, גילה כי בכירים בהנהלה הסיקו בעצמם כי זה לא היה המהלך הנכון - עוד לפני שרנגניק בכלל החליף את אולה גונאר סולשיאר.

על אף שרונאלדו הצליח להעמיד מספרים נאים בעונה החולפת, עם 18 כיבושים ב-30 הופעות בפרמיירליג, עזיבתו עשויה להקל על המועדון במשימה שלהם. רונאלדו מאוכזב מכך שאף שחקן עדיין לא חתם במועדון במקביל לעזיבתם של 13 שחקנים, אך דווקא פרידה מהפורטוגלי, המשתכר הבכיר בפרמיירליג ,תפנה את הכסף הדרוש להשלמת המהפכה בסגל.

טן האח, שהגיע מאייאקס, דרש מהמועדון כי אם רונאלדו יעזוב הם יחתימו במקומו את אנתוני. הברזילאי ששיתף פעולה עם המאמן ההולנדי באמסטרדם אמנם משחק בכנף ימין, בניגוד לרונאלדו שמשחק בחוד, אך נדמה כי הוא האיש עליו מתכוון טן האח לבנות את חוליית ההתקפה של השדים האדומים בעונתו הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully