וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד: "הגיע זמני לעזוב"

דיווח ב"טיימס": החלוץ הביע את רצונו לעבור לקבוצה אחרת, בשל ההיעדרות מליגת האלופות והרצון להתחרות על תארים. בדרך לצ'לסי?

תקציר: שוויץ - פורטוגל 0:1/ספורט1

כריסטיאנו הטיל פצצה הטיל פצצה על מנצ'סטר יונייטד. לפי פרסום ב"טיימס", הכוכב הפורטוגלי הבהיר לאנשי המועדון כי "הגיע זמנו לעזוב" וביקש שלא יעמדו בדרכו לקבוצה אחרת. אחת הסיבות העיקריות היא שהשדים האדומים לא ישתתפו בליגת האלופות בעונה הקרובה, אלא רק בליגה האירופית - מפעל ש-CR7 מעולם לא שיחק בו.

מנצ'סטר יונייטד נמצאת אחרי העונה הגרועה ביותר שלה בעידן הפרמיירליג, שכללה רק 16 ניצחונות ו-57 שערים שהספיקו למקום השישי בלבד. רונאלדו, ששוקל את עתידו, ממתין להצעות ראויות כדי להחליט על היעד הבא וצפוי לסיים תוך שנה בלבד את הקדנציה השנייה המאכזבת באולד טראפורד.

עוד נכתב ב"טיימס" כי הפנומן בן ה-37 בטוח שהוא מסוגל לשחק ברמות הגבוהות עוד שלוש או ארבע שנים, ולכן מעוניין לחתום בקבוצה ששואפת להתחרות על תארים. חרף האהבה הגדולה שהוא רוחש כלפי מנצ'סטר יונייטד, והכבוד שלו כלפי המנג'ר החדש אריק טן האח, החלוץ לא מעוניין להיות חלק מתהליך הבנייה מחדש בקבוצה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Bryn Lennon, GettyImages
לא מעוניין להישאר. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Bryn Lennon

רונאלדו כבש בעונה החולפת 18 שערים ב-30 הופעות בפרמיירליג, ואחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו היא צ'לסי, שהשאילה בשבוע החולף את רומלו לוקאקו בחזרה לאינטר, ועברה לבעלות חדשה תחת הטייקון האמריקאי טוד בולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully