וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קלאתיס בשיחות עם זניט, פייריה הנרי עזב את פנרבחצ'ה

ברוסיה מקווים שהקשרים עם צ'אבי פסקואל יספיקו כדי לשכנע את היווני, האמריקאי יתייצב למחנה אימון של וושינגטון וויזארדס

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

המירוץ אחר שירותיו של ניק קלאתיס ממשיך להתחמם, וכעת הוא גם מתרחב מעבר למחוזות היורוליג. על פי דיווח ברוסיה, זניט סנט פטרסבורג מנהלת מגעים עם הרכז שצפוי להשתחרר בקרוב מברצלונה. כזכור, מכבי תל אביב היא אחת מתוך קבוצות רבות שהתעיינו בצירוף היווני, אך גם אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה נמצאות בתמונה.

כידוע, זניט לא תשחק בעונה הקרובה ביורוליג לאור הרחקת הקבוצות הרוסיות, אך תקווה שהקשרים בין הבכירים במועדון לבין קלאתיס יספיקו כדי לשכנע את השחקן בן ה-33 לוותר על השתתפות במפעל אירופי. המאמן צ'אבי פסקואל, שנשאר בסנט פטרסבורג אחרי שלא שוחרר למכבי תל אביב, והמנהל הספורטיבי מאנוס פאפאדופולוס, מכירים היטב את קלאתיס מהימים המשותפים בפנאתינייקוס. אם מלך האסיסטים בתולדות היורוליג אכן יגיע לרוסיה, זו תהיה הפעם השנייה בה הוא משחק בליגת ה-VTB, והוא יעשה זאת עשור אחרי ששיחק בלוקומוטיב קובאן בעונת 2012/13.

רכז נוסף שימצא את עצמו הקיץ ביעד חדש הוא פייריה הנרי. הגארד האמריקאי ששיחק בעבר גם בהפועל אילת הודיע כי יעזוב את פנרבחצ'ה אחרי עונה אחת בלבד, וג'וש רובינס מה"אתלטיק" דיווח כי הנרי יתייצב למחנה אימון שעורכת וושינגטון וויזארדס, קבוצתו של דני אבדיה, בתקווה להשיג בפעם הראשונה בקריירה חוזה ב-NBA.

מי שגם כן הוזכרה כמועמדת לצרף את הנרי זו ריאל מדריד. הרכז שיחק בעבר בליגה הספרדית במדי באסקוניה, ולבאסקים יש זכות ראשונים בנוגע להצעות מקבוצות ספרדיות. במקביל, באסקוניה בעצמה גילתה עניין ברכז ריאל מדריד בעונה החולפת - נייג'ל ויליאמס גוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully