וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט סנט פטרסבורג מסרבת לשחרר את צ'אבי פסקואל למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 22:30

הצהובים חוששים מעוד אכזבה, אחרי שלא הצליחו להגיע לסיכום עם הקבוצה הרוסית על שחרור המאמן הספרדי. מכבי תל אביב לא מוותרת, אבל במקביל תעלה הילוך בחיפוש אחר מאמן אחר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

הציפייה של מכבי תל אביב לתשובה חיובית רשמית מצ'אבי פסקוואל מסתמנת כרגע כאכזבה. למרות שהמאמן וסוכנו לא הודיעו לצהובים כי אפסו הסיכויים להגיע ליד אליהו, בשיחות שנערכו בין מכבי תל אביב לבין זניט סנט פטרסבורג, מסתמן כי הספרדי לא ישוחרר, כשגם הניסיון להגיע לפיצוי מוסכם לא צלח.

צ'אבי פסקוואל מאמן פנאתינייקוס. קובי אליהו
עוד תקווה נמוגה? פסקוואל/קובי אליהו

במכבי תל אביב עדיין לא ויתרו על הספרדי, אבל צפויים להעביר הילוך בכל הנוגע לאפשרויות נוספות בשוק המאמנים. במועדון העריכו כי בכל מקרה עד לסוף השבוע ימונה מאמן לקבוצה. בין האפשרויות הריאליות נמצאים ולימיר פראסוביץ' הוותיק, עודד קטש, דושאן אלימפייביץ' (מאמנה של בורסהספור הטורקית) וזבזדאן מיטרוביץ' שאימן את מונאקו עד לאמצע העונה שעברה.

אם פסקואל לא יגיע, זו תהיה עוד בשורה מאכזבת לצהובים, שקיוו להנחית הקיץ בתל אביב מאמן בכיר עם ניסיון מוכח, על מנת לשקם את הקבוצה אחרי העונה המאכזבת ולהחזיר אותה לימי ההצלחות ביורוליג - אבל בסופו של דבר שוב יצטרכו להתפשר אחרי המתנה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully