וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ישוחרר מברצלונה: מכבי תל אביב תנסה להחתים את ניק קלאתיס

19.6.2022 / 21:18

הצהובים עוקבים אחר מצבו של הרכז היווני, שבגיל 33 עשוי לסיים את דרכו בקטאלוניה בשל העלות הגבוהה של חוזהו (1.7 מיליון יורו). גם פנרבחצ'ה של דימיטריס איטודיס צפויה להיאבק עליו

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

כשעודד קטש הוצג כמאמנה של מכבי תל אביב, הוא דיבר על כך ש"יהיו דברים מרגשים" בנוגע לבניית הסגל. ייתכן שאחד מהם עונה לשם ניק קלאתיס.

בימים האחרונים נועד קטש לישיבות ממושכות עם יו"ר הוועדה המקצועית החדשה, דיוויד בלאט, ועם החברים בה - ניקולה וויצ'יץ', אבי אבן ויאיר שבח. אחת ההחלטות שהתקבלו היא לנסות ולהנחית רכז מוכח מהצמרת האירופית, במקביל לפרידה הצפויה מסקוטי ווילבקין.

השם הראשון ברשימה הזאת הוא קלאתיס (33, 1.98), שסיים הערב (ראשון) את עונתו השנייה בברצלונה. מלך האסיסטים של היורוליג בכל הזמנים חתום לעונה נוספת בפאלאו בלאוגראנה, אולם ההערכות הן שהקטאלנים עשויים לנסות ולהתיר את החוזה בשל עלותו הגבוהה, שעומדת על 1.7 מיליון יורו נטו.

ניק קלאתיס שחקן ברצלונה. רויטרס
אחד "הדברים המרגשים" שעליהם עודד קטש דיבר? ניק קלאתיס/רויטרס

קבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס יצאה מהיורוליג בידיים ריקות, למרות שדורגה ראשונה בליגה הסדירה, ותנסה לרענן את הסגל בקיץ הקרוב - לאחר שגם הפסידה לריאל מדריד בסדרת גמר הפלייאוף בספרד. לכן, הקטאלנים מעוניינים להנחית את ווילבקין לעמדת הסקנד גארד. על פי הדיווחים ברחבי אירופה, הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי עשוי לחזור לקבוצה, מה שעשוי להוביל לסיום דרכו של קלאתיס.

אם היווני ישוחרר, מכבי תל אביב לא תהיה היחידה שתנסה להנחיתו. המועמדת הטבעית לקלוט אותו היא פנרבחצ'ה של דימיטריס איטודיס, שעבד איתו בימיו כעוזרו של ז'ליקו אוברדוביץ' בפנאתינייקוס. השבוע פורסם כי גם אולימפיאקוס מעוניינת להנחית את הרכז, למרות (ואולי בגלל) הזיהוי המוחלט שלו עם יריבתה המושבעת, שבמדיה שיחק במשך שמונה עונות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניק קלאתיס שחקן ברצלונה מול סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. Quality Sport Images, GettyImages
יחליף את כוכב מכבי תל אביב, או שאולי בכלל ישתף איתו פעולה? קלאתיס מול ווילבקין/GettyImages, Quality Sport Images

קלאתיס הוא השחקן היחיד מלבד וויצ'יץ' שהצליח לרשום טריפל דאבל במשחק יורוליג, ובעונה החולפת העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים ב-24 דקות וחצי. לצד ראיית המשחק הנדירה שלו, עומדת לרעתו יכולת הקליעה (28.9 אחוזים לשלוש ו-54.8 אחוזים מהעונשין לאורך הקריירה).

בערוב ימיו באואקה, אמר עליו מאמנו ריק פיטינו: "אימנתי נגד מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, כמה מהגארדים הגדולים בתולדות המשחק - מוריס צ'יקס, אייזיאה תומאס. ניק הוא המוסר הטוב ביותר שראיתי בימי חיי".

מבלי לסתור את מועמדותו של קלאתיס, במכבי ינסו לקדם בקרוב את המאמץ להחתים גארד אחר מפאו, דריל מייקון. הצהובים בונים עליו בעיקר כסקורר, במסגרת הקו האחורי שייבנה בעידן קטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully