וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרכש מתחיל? דריל מייקון מועמד למכבי תל אביב

16.6.2022 / 20:45

הצהובים מתעניינים באפשרות להנחית את הגארד האמריקאי של פנאתינייקוס, שהוגדר על ידי קית' לנגפורד בתור "יורש אפשרי למייק ג'יימס". באתונה רוצים להשאירו, אך חוסר הוודאות הכלכלי במועדון עשוי לקרבו לישראל

מכבי תל אביב עוברת ימים מסעירים שמתאפיינים בשינויים ניהוליים ומקצועיים, והם יושלמו ככל הנראה במהלך סוף השבוע עם מינויו הרשמי של עודד קטש למאמן. ההכרזה הזו תשמש רק פרומו לקראת בנייתו מחדש של סגל השחקנים, שגם הוא יעבור מהפכה. אחד המועמדים המועדפים להצטרף לקבוצה הוא גארד פנאתינייקוס, דריל מייקון ג'וניור.

הצהובים מתעניינים באפשרות להחתים את מייקון (26, 1.88), שהעמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-3.6 אסיסטים בעונת הרוקי שלו ביורוליג. פאו מעוניינת להשאירו, אבל חוסר הוודאות הכלכלי שבו שרוי המועדון היווני, לצד העובדה שעדיין אין לקבוצה מאמן לעונה הבאה, עלולים לפגוע במאמציה.

דריל מייקון ג'וניור שחקן פנאתינייקוס. Sonia Canada, GettyImages
פגש את קטש כיריב בפלייאוף היווני, ועכשיו ישחק עבורו בישראל? דריל מייקון/GettyImages, Sonia Canada

מייקון חלק את קריירת המכללות שלו בין הולמס לארקנסו, אך לא נבחר בדראפט כשסיים אותה ב-2018. הוא הספיק להופיע בשמונה משחקים בדאלאס מאבריקס ולשחק בליגת הפיתוח, ואז עבר לאירופה. לפני שנתיים חתם בגלאטסראיי ושיחק חצי שנה במדיה, לפני שעבר לא.א.ק אתונה באמצע העונה שעברה.

ביוון הוא התבלט עם 18.2 נקודות למשחק (45.7 אחוזים לשלוש) והפסיד בחצי גמר הפלייאוף לקטש ולפאו, אליה עבר כאמור בקיץ החולף. שותפו הוותיק לקו האחורי בא.א.ק, קית' לנגפורד, אמר עליו לפני כשנה כי "יש לו את היכולת להפוך ליורש של מייק ג'יימס".

מייקון ניפק העונה תצוגות קליעה מרשימות של 34 נקודות נגד אנאדולו אפס, 23 מול אולימפיאקוס ביורוליג ו-20 לצד 11 אסיסטים נגד אלבה ברלין, אך במקרים רבים חסה בצילו של נמאניה נדוביץ' והיו לו גם תשעה משחקים שבהם לא הגיע לדאבל פיגרס.

פנאתינייקוס עומדת בפני סיום העונה הגרועה ביותר שלה מאז הפכה לאחת הקבוצות המובילות ביבשת, ולראשונה מאז 1995 צפויה לצאת לפגרה מבלי לזכות אפילו בתואר אחד. היא נמצאת בפיגור 2:0 מול אולימפיאקוס בגמר הפלייאוף, בעוד מייקון קיבל מהמאמן יורגוס וובוראס דקות מועטות בשני המשחקים (14.5) וקלע רק שלוש נקודות בממוצע. אם האדומים ינצחו מחר (שישי) בביתם, הם יזכו באליפות יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully