וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "פ.ס.ז' לא הייתה מפחידה, צריכים להחזיר את ההרתעה"

הכוכב קבע מה הייתה הבעיה של הפריזאים בשנתיים האחרונות וסימן מטרות לעונה הבאה: "יהיה מדהים להפוך למלך שערי המועדון בכל הזמנים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

אחרי סיום פגרת הנבחרות ומשחקי ליגת האומות, קיליאן אמבפה סוף סוף קיבל מעט זמן לנוח אחרי שנה אינטנסיבית במיוחד מבחינה אישית. סוגיית עתידו הייתה בכותרות בכל מקום בעולם לכל אורך העונה, עד שלבסוף החליט לוותר על חלום הילדות, לסרב לריאל מדריד, ובמקום זאת להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן.

אם ימי המנוחה ניצל אמבפה כדי לטוס לניו יורק, שם צפה בדראפט ה-NBA שנערך בלילה שבין חמישי לשישי. בזמן שהותו בארצות הברית, אמבפה התראיין לתקשורת הצרפתית וסימן מטרות לקראת העונה הקרובה של הקבוצה מעיר האורות.

"לזכות בליגת האלופות ולהפוך למלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים הן חלק מהמטרות שלי, אבל יש עוד. זכייה בליגת האלופות זו מטרה ידועה, אין צורך להכביר במילים על המפעל הזה. אנחנו רוצים לזכות ויש לנו את הדרך שלנו".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם ניימאר. רויטרס
צריכים להחזיר את ההרתעה. אמבפה וניימאר/רויטרס

בעוד הצרפתי יצטרך עונה יוצאת מן הכלל כדי להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות, קמפיין בינוני במונחים שלו יספיק לו כדי לעקוף את אדינסון קבאני ולהפוך למלך שערי המועדון בכל הזמנים. לאמבפה יש 171 שערים בחמש עונות במועדון, והוא זקוק לעוד 29 כדי לעקוף את האורוגוואי: "להיות מלך השערים יהיה דבר מדהים אם אוכל להגיע לזה. אני מאמין שאם אמשיך לשחק כמו בעונות הקודמות, לא תהיה בעיה להשיג את זה".

בשנה האחרונה, הציפיות מאמבפה ומהקבוצה היו גדולות מתמיד. אל ההתקפה שכוללת את הצרפתי ואת ניימאר הצטרף ליאונל מסי, ולמרות שפ.ס.ז' החזירה לעצמה את אליפות צרפת, העונה סומנה ככישלון גדול לאור ההדחה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר. הפריזאים כאמור החזירו לעצמם את התואר ללא קושי רב, אך במשחקים רבים נגד קבוצות בכירות בליגה המקומית האלופה לא הצליחה להביא לידי ביטוי את היתרון האיכותי שלה ושמטה נקודות.

לטענתו של אמבפה, זו הייתה בעיה מרכזית עבור הקבוצה: "בעונה האחרונה ובזו שקדמה לה (בה ליל זכתה באליפות) היינו פחות מפחידים, פחות בלתי ניתנים להכנעה. יש לנו מטרה והיא להחזיר את ההרתעה במסגרת המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully