וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הכריזה רשמית: "קיליאן אמבפה נשאר, חתם עד 2025"

תמה הסאגה: הכוכב הצרפתי, שבישר לפלורנטינו פרס על סירובו לריאל מדריד, הודיע לפני משחק סיום העונה של הפריזאים כי ימשיך בעיר האורות. אמבפה: "תמיד אמרתי שפריז היא הבית שלי". הנהלת הליגה הספרדית הודיעה שתגיש תלונה רשמית נגד פ.ס.ז': "סקנדל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

אחת הסאגות הארוכות, המסקרנות והמרתקות שידע הכדורגל העולמי בשנים האחרונות הגיעה הערב (שבת) לסיומה. אחרי שהיה קרוע בין פריז סן ז'רמן, הקרובה לעיירת מולדתו בונדי, לבין ריאל מדריד שהייתה חלום ילדותו, פ.ס.ז' הכריזה חגיגית לפני משחק סיום העונה של קבוצתה נגד מץ - "קיליאן אמבפה נשאר, אחרי שחתם עד 2025". אמבפה אמר אחרי החתימה: "אני מאוד שמח להישאר כאן בפריז, בעיר שלי. תמיד אמרתי שפריז זה הבית שלי".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
נשאר בעיר האורות. אמבפה/רויטרס

שעות בודדות לפני מחזור הנעילה של הליגה הצרפתית, אמבפה בישר באופן אישי לנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כי בכוונתו לסרב להצעה מבירת ספרד ולחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות בעיר האורות. על פי דיווחים, הצרפתי ירוויח כ-50 מיליון יורו לעונה וישלשל לכיסו מענק חתימה עצום של 150 מיליון יורו. יחד עם הבונוסים, בשנתיים הקרובות הוא אמור להרוויח 300 מיליון יורו.

בפריז פעלו תקופה ארוכה כדי לשכנע את אמבפה לזנוח את החלום על ריאל מדריד ולהמשיך להוביל את הקבוצה שנרכשה על ידי הקטארים ב-2011 ועדיין לא הצליחה לשים את ידה על המטרה הגדולה ביותר - זכייה בליגת האלופות. כחלק ממסע השכנועים, אלופה צרפת הבטיחה לשחקן כי תאפשר לו "למשוך בחוטים", כאשר החלוץ צפוי להיות מעורב בבחירת המאמן והמנהל הספורטיבי שיחליפו את מאוריסיו פוצ'טינו ולאונרדו, שצפויים לעזוב.

עוד בוואלה!

זידאן מועמד מוביל, האיש שגילה את אמבפה יגיע: התכניות של פ.ס.ז'

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם נאסר אל חלאיפי. רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם נאסר אל חלאיפי/רויטרס

נשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, התייחס להחלטה של אמבפה וצייץ היום: "מה שפ.ס.ז' עושה עם חידוש החוזה של אמבפה בזכות סכומי כסף אדירים (ולדעת איפה ואיך היא משלמת), אחרי שהפסידה 700 מיליון יורו בעונות האחרונות ועם למעלה מ-600 מיליון יורו תשלום משכורות, זה בושה לכדורגל. אל חלאיפי הוא מסוכן כמו הסופר ליג". אחרי ההחתמה הנהלת הליגה הספרדית הודיעה שתדווח על פריז סן ז'רמן לאופ"א. "זה סקנדל", נכתב במכתב שפרסמה הליגה, שאיבדה כוכב ענק, "נדווח על פ.ס.ז' לאופ"א, לרשויות בצרפת ולראשי האיחוד האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully