וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אינטר נגד לוקאקו: "התאכזבנו מהבגידה, אסור ליפול למלכודת"

הבלגי בדרך חזרה למילאנו, האולטראס עדיין פגועים מהעזיבה לצ'לסי לפני שנה: "התייחסנו אליו כמו מלך, עכשיו הוא כמו כל אחד אחר. אי אפשר להתנהג כאילו כלום לא קרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

לפני פחות מ-11 חודשים, צ'לסי השלימה את הרכישה היקרה בתולדותיה כאשר שילמה 115 מיליון יורו לאינטר עבור רומלו לוקאקו. אחרי עונה מאכזבת במיוחד בלונדון, החלוץ הבלגי צפוי לחזור בקרוב לנראזורי בעסקת השאלה.

לאור העובדה שהחיבור בין לוקאקו למועדון המילאנזי היה חזק במיוחד, האוהדים נפגעו מהעובדה שהוא לא נשאר בקיץ קשה למועדון מבחינה כלכלית ואף האשימו אותו בבגידה. גם במהלך העונה הנוכחית הבלגי דיבר על אהבתו לאינטר ועל רצונו לחזור בעתיד, אך האוהדים לא סלחו על העזיבה ותלו שלט בו נכתב כי "מי שרץ כשיורד גשם לא חשוב, אלא מי שנשאר בזמן הסערה".

שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
האוהדים מתקשים לסלוח. לוקאקו/רויטרס

עם חזרתו המסתמנת של לוקאקו, ארגון האולטראס של אינטר, ה"קורבה נורד", פרסם הודעה בנוגע ליחס שלהם כלפי הבלגי: "תמכנו בו והתייחסנו אליו כמו מלך, עכשיו הוא כמו כל אחד אחר. היינו מאוכזבים מהבגידה שלו. האוהדים לא ייצאו נגדו למרות ההתנהגות שלו בקיץ שעבר. עם זאת, אף אחד מטעם הארגון לא יבוא לקבל אותו עם צעיפים ושלטים, את כל מה שהאוהדים יעשו למענו בעתיד הוא יצטרך להרוויח על המגרש בצניעות ובעבודה קשה. קוראים לכל אוהדי אינטר לא ליפול למלכודת הזאת, אי אפשר להתנהג כאילו כלום לא קרה".

לוקאקו צפוי לחזור ולשתף פעולה פעם נוספת עם לאוטרו מרטינס, כאשר הנראזורי מעוניינים לבנות חולייה התקפית נוצצת הכוללת גם את פאולו דיבאלה שאיתו היא מנהלת משא ומתן. מי שצפוי גם כן לחתום בקרוב ולהגיע בהעברה חופשית הוא הנריך מחיטריאן מרומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully