וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו ממשיך לספוג אש בעקבות החזרה לצ'לסי: "יורד על הברכיים בשביל כסף"

הכוכב הבלגי על סף קאמבק לאנגליה, אוהדי אינטר לא חיכו לחתימה כדי להעביר מסר כשהשחיתו ציור קיר שלו: "אתה כמו כל השאר"

רומלו לוקאקו שחקן אינטר בדרך אל צ'לסי/מתוך טוויטר

רומלו לוקאקו כבר עזב את מילאנו ואמור להגיע ביממה הקרובה ללונדון כדי להשלים את חזרתו לצ'לסי, כעשור אחרי שהיא רכשה אותו מאנדרלכט כדי להיפטר ממנו שוב ושוב, אבל בעוד אוהדי הבלוז משתוקקים לראותו שוב בסטמפורד ברידג', אוהדי הנראזורי השתוללו הלילה (בין שני לשלישי).

דווח שאינטר נמצאת על סף פשיטת הרגל ועל כן נאלצה למכור את לוקאקו אחרי שקיבלה הצעה בגובה 115 מיליון יורו, אבל אוהדי אינטר - אלופת איטליה הטרייה להזכירכם - ממש לא קיבלו בהבנה את עזיבת החלוץ שהבקיע בעונה שעברה 30 שערים והשחיתו את ציור הקיר שלו מחוץ לאצטדיון סן סירו.

ציור קיר של רומלו לוקאקו שהושחת על ידי אוהדי אינטר. מתוך טוויטר, צילום מסך
האוהדים לא יסלחו לו בקלות. ציור הקיר שהושחת/צילום מסך, מתוך טוויטר

אינטר כאמור השיבה לעצמה את הסקודטו אחרי 11 שנה, אבל אוהדי אינטר לא הסתפקו רק בהשחתת ציור הקיר המושקע של החלוץ הבלגי. ארגון האולטראס "קורבה נורד" לקח אחריות על המעשה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לוקאקו היקר, ציפינו ליותר כנות ושקיפות מצדך. הגנו עלייך כאילו היית בן שלנו, אחד מאיתנו, אבל הוכחת שאתה כמו כל השאר - יורד על הברכיים בשביל עוד כסף. מאחלים לך את הטוב ביותר, גם אם תאוות בצע לא תמיד משתלמת".

לוקאקו בן ה-28 כאמור יימכר תמורת 115 מיליון יורו, אבל גם יעשיר את חשבון הבנק שלו בסכומים אסטרונומיים: הוא ירוויח כ-350 אלף ליש"ט ברוטו בכל שבוע בשנים הקרובות, לעומת סכום המוערך בכ-140 אלף ליש"ט נטו שהרוויח באינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully