וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: צ'לסי ואינטר הגיעו לסיכום על השאלת לוקאקו

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 22:36

הנראזורי ישלמו 8 מיליון יורו, אופציה או חובה לרכישה לא נכללו בעסקה. וואקמה סיכם על חוזה עתק בסעודיה, תחנה ראשונה לטבס כמאמן, גצה חתם בפרנקפורט, ויירה בארסנל וסטריין עבר לסקוטלנד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

העברות

* תחנה ראשונה בקריירת האימון של קרלוס טבס: חלוץ העבר הארגנטינאי מונה למאמנה של רוסאריו סנטרל מהליגה המקומית, וינסה לאושש אותה אחרי שפתחה את העונה עם ארבע נקודות מארבעה משחקים בדרך למקום ה-22 בטבלה מתוך 28.

* אינטר האריכה את חוזהו של המאמן סימונה אינזאגי עד 2024. בעונתו הראשונה מאז הגיע מלאציו, אינזאגי זכה בגביע האיטלקי וסיים במקום השני בליגה אחרי היריבה העירונית מילאן.

* אחרי שהוקפא על ידי מכבי חיפה מאז חודש ינואר, ריאן סטריין מצא קבוצה חדשה. המגן הימני האוסטרלי חתם לשנתיים בשורות סט. מירן מהליגה הראשונה בסקוטלנד.

* פורטו אמנם כבר הודיעה על כך רשמית, אך ארסנל הציגה את הרכש הנוצץ שלה- פאביו ויירה. הקשר הפורטוגלי בן ה-22 הצטרף לתותחנים עבור 40 מיליון יורו.

* יעד חדש ומפתיע במיוחד לבוראק יילמאז: החלוץ הטורקי הוותיק שעזב את ליל אחרי שנתיים חתם בשורות פורטונה סיטארד מהליגה ההולנדית. אגב, סיטארד גם הוזכרה כמי שנמצאת בשיחות עם קשר מכבי חיפה, חוסה רודריגס.

* אחרי ששיתף פעולה בשנתיים האחרונות עם ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, מריו גצה חזר לליגה הגרמנית וחתם לשלוש שנים באיינטרכט פרנקפורט. גצה נפרד והודה לקבוצה ההולנדית: "תודה שקיבלתם אותי ונתתם לי תחושה טובה מהרגע הראשון. הזכרתם לי הרבה פעמים למה אני אוהב את המשחק הזה. כקבוצה אתה מבלה הרבה זמן על המגרש ביחד, אבל גם בטיסות למשחקי חוץ, בבתי המלון ובהכנה לעונה. למדתי הרבה מחבריי לקבוצה ומהמאמנים. עבדנו קשה בשנתיים האחרונות ואני שמח שהבאנו את הגביע לאיינדהובן". מחזיקת הליגה האירופית גם סיכמה עם חלוץ לברקוזן לוקאס אלאריו, וכעת תדון עם קבוצתו כדי להשלים את העסקה.

* סאות'המפטון רכשה מבוכום תמורת 20 מיליון יורו את הבלם ארמל בלה קוטשאפ. הגרמני חתם לארבע עונות אצל הקדושים.

* לאחר שאיבדה את ברונו הנריקה בגלל קרע ברצועות הברך, פלמנגו מיהרה להתחזק עם רכישת אברטון סבוליניה מבנפיקה תמורת 13.5 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-26, שהיה הקלף המפתיע של נבחרת ברזיל בזכייה בקופה אמריקה 2019, חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

* שאלקה ממשיכה להתחמש לקראת חזרתה לבונדסליגה והפעם החתימה לשלוש שנים את החלוץ בן ה-31 סבסטיאן פולטר, שכבש 10 שערים בעונה הקודמת במדי בוכום, לה ישולמו 1.5 מיליון יורו.

* אחרי 10 שנים בסנט אטיין, הקשר רומן המומה בן ה-35 נפרד מהירוקים שירדו ליגה וחתם לעונה אחת בשורות אז'קסיו שחזרה לליג 1.

* ארסנל שלחה את הבלם עומאר רקיק לעונת השאלה בספרטה רוטרדם ההולנדית ואת המגן/בלם הארי קלארק להשאלה בסטוק סיטי.

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה על צירופו של השוער הארגנטינאי וולטר בניטס בן ה-29, שסיים את חוזהו ועזב את ניס. הוא חתם לשלוש שנים בשורות סגנית אלופת הולנד.

* קולומבוס קרו מה-MLS שברה את שיא ההעברות שלה והחתימה את קוצ'ו הרננדס. השחקן בן ה-23 שירד העונה מהפרמיירליג לצ'מפיונשיפ עם ווטפורד הצטרף תמורת 10 מיליון יורו.

* בלמה לשעבר של אתלטיקו מדריד, דייגו גודין, עבר מאתלטיקו מיניירו הברזילאית לוולס סארספילד הארגנטינאית. עבור השחקן בן ה-36 תהיה זו הכנה לקראת המונדיאל השלישי בקריירה, שם ישחק עם נבחרת אורגוואי.

* כריסטיאן פורטו עבר מריאל סוסיאדד לחטאפה בהשאלה, כאשר לכחולים תהיה אופציית רכישה.

שמועות

* סאדיו מאנה נחת במינכן. הכוכב הסנגלי יעבור היום בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום בבאיירן מינכן לשלוש שנים. הבווארים ישלמו לליברפול כ-35 מיליון יורו תמורתו והוא אמור להיות מוצג מחר באליאנץ ארנה.

* צ'לסי ואינטר הגיעו לסיכום על השאלתו של רומלו לוקאקו, כך מדווח דייויד אורנסטיין מה"את'לטיק". החלוץ הבלגי, שנמכר אשתקד לבלוז תמורת סכום שיא בתולדות המועדון, יחזור למילאנו אחרי עונה אחת בלבד ויעבור בשבוע הבא בדיקות רפואיות. הנראזורי ישלמו 8 מיליון יורו לצד בונוסים, כאשר גם בנוגע לסעיפים הקשורים לשכרו של השחקן הצדדים הגיעו להסכמה. לאינטר לא תהיה חובה או אופציה לרכישת לוקאקו בתום עונת ההשאלה.

* אחרי שעזב את טרבזונספור, אקס הפועל באר שבע אנתוני וואקמה בדרך ליעד חדש. הניגרי שהוביל את הטורקים לזכייה באליפות סיכם לשנתיים באל איתיאחד הסעודית, כאשר הוא ירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה.

* בזמן שמנצ'סטר יונייטד ממשיכה לרדוף אחרי פרנקי דה יונג, אריק טן האח מעוניין להתאחד עם עוד אקס שלו באייאקס ועל פי הדיווחים השדים האדומים קרובים להחתים את אנתוני, החלוץ הברזילאי בן ה-22 שכבש 8 שערים בעונה החולפת.

* צ'לסי ואתלטיקו מדריד מנהלים מאבק על החתמתו של קלאוס, המגן הימני של לאנס שזומן לאחרונה גם לנבחרת צרפת.

* האם אדינסון קבאני בדרך חזרה לאיטליה? לטענת "גאזטה", סלרניטנה הגישה הצעה לחלוץ האורוגוואי שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הקבוצה ששרדה ברגע האחרון בסרייה A, מציעה לו שני מיליון יורו לעונה.

* על פי דיווח באיטליה, לואיס קמפוס שמונה לאחרונה ליועץ הכדורגל החדש של פריז סן ז'רמן, פנה לראשי יובנטוס והציע להם "הזדמנות להחתים את ניימאר". כזכור, בחודש שעבר נטען כי הברזילאי נמצא ב"רשימה השחורה" של קיליאן אמבפה כאחד השחקנים אותם צריכה אלופת צרפת לשחרר.

אולי מדובר בניסיון לפייס את אמבפה. כזכור פריז סן ז'רמן הבטיחה לו שיהיה לו חלק בקבלת ההחלטות המקצועיות, אבל לאחרונה הבקשה השלישית שלו נדחתה. זה התחיל באורליאן טשואמני, שהעדיף את ריאל על פני פ.ס.ז', נמשך בזינדין זידאן אותו רצה אמבפה, שהעדיף לחכות לנבחרת ובמקומו ימונה גאלטייה, וכעת פ.ס.ז' מסרבת לבקשה של אמבפה להביא את עוסמן דמבלה. המנהל המקצועי החדש, לואיס קמפוס, לא מאמין בדמבלה, הוא עשוי או להישאר בבארסה או לעבור לצ'לסי וטוכל.

* בצרפת מדווחים: פ.ס.ז' רוצה עוד חלוץ חדש פרט לג'אנלוקה סקמאקה ומנסה שוב לבצע מחטף במאבק עם ברצלונה על רוברט לבנדובסקי, בתקווה לצוות בינו לבין קיליאן אמבפה בהתקפה.

* אחרי חודשים בהם חוזר על ידי ברצלונה ואף הגיע לסיכום בנוגע לתנאיו האישיים, ראפיניה קרוב להשלים מעבר גדול דווקא לארסנל. בארסה לא הצליחה להגיע להבנות מול לידס, לעומת התותחנים שישלמו עבור הקיצוני הברזילאי כ-50 מיליון יורו (אחרי ה-40 על פאביו ויירה).

* מנצ'סטר יונייטד החלה במשא ומתן עם הופנהיים בנוגע למגן השמאלי דויד ראום בן ה-24, שהספיק לרשום תשע הופעות במדי נבחרת גרמניה. ההעברה מוערכת בכ-30-35 מיליון יורו.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח: ווסטהאם החלה בשיחות עם צ'לסי בנוגע לרכישת ארמנדו ברויה. הפטישים מוכנים לשלם 25-30 מיליון ליש"ט עבור החלוץ האלבני שהרשים במדי סאות'המפטון.

* טוטנהאם מובילה במירוץ להחתמת אוון אנדיקה, הבלם הצרפתי בן ה-22 שהיה אחד המצטיינים של איינטרכט פרנקפורט בדרך לזכייה בליגה האירופית ונכלל בנבחרת העונה של הבונדסליגה.

* על פי דיווח ב"טלגרף", נוטינגהאם פורסט קרובה לרכש נוצץ לכבוד חזרתה לפרמיירליג, כשהיא הגיעה לסיכום עם אוניון ברלין על רכישת החלוץ טאיוו אווני תמורת 20 מיליון יורו. ליברפול, אליה השתייך הניגרי בן ה-24 עד הקיץ הקודם, תקבל 10 אחוזים מדמי ההעברה.

* לאנס דורשת 35-40 מיליון יורו עבור הקפטן סקו פופאנה, שכבש שמונה שערים ונכלל בנבחרת המצטיינים של העונה בליגה הצרפתית. פרט לפ.ס.ז' ומארסיי, גם קבוצות באנגליה ובאיטליה הביעו עניין בקשר בן ה-27.

* הקטור ביירין מתכוון לוותר על כ-6 מיליון יורו כדי לעבור לריאל בטיס. המגן, שהושאל מארסנל העונה, מוכן לוותר על שכרו בשורות התותחנים במטרה לקבל שחרור ולחתום בבטיס, והמשמעות היא קיצוץ מטורף בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully