וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: הושג סיכום, גאלטייה יאמן את פ.ס.ז', גיגס עוזב את נבחרת ויילס

אלופת צרפת הסכימה לשלם לניס 10 מיליון יורו עבור המאמן. אינטר הגישה לצ'לסי הצעה חדשה על לוקאקו, קרוס סירב להאריך חוזה בריאל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.6/ספורט1

העברות

* הבלם המרוקאי נאייף עקרד עבר מראן לווסטהאם תמורת 35 מיליון יורו. ראן רכשה את עקרד תמורת 4 מיליון יורו מדיז'ון לפני שנתיים וכעת מכרה אותו ברווח עצום.

* בנפיקה רכשה את שחקן הכנף דויד נרס משחטאר דונייצק תמורת 15 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-25, שהגיע לאוקראינים מאייאקס לפני כחצי שנה ולמעשה לא הספיק לרשום הופעה רשמית בגלל המלחמה, חתם על חוזה לחמש שנים.

* איבן מארקונה בן ה-32 חוזר לארגנטינה אחרי שנתיים באלצ'ה. הבלם הוותיק נרכש על ידי אינדפנדיינטה תמורת 1.9 מיליון יורו וחוזר לאבז'נדה אחרי שהתחיל את הקריירה בארסנאל.

* קשרה של שחטאר דונייצק, מרקוס אנטוניו, נחת באיטליה לקראת מעבר ללאציו. התכולים ירכשו את הברזילאי בן ה-22 תמורת 10 מיליון יורו.

* מרקו ינקוביץ', שעזב הקיץ את הפועל תל אביב, חתם בקרבאח. הקשר המונטנגרי חתם לשלוש שנים בקבוצה מאזרבייג'אן.

* ריאן גיגס היה רשמית עדיין מאמן נבחרת ויילס, אבל כזכור הודח "זמנית" אחרי שהואשם בתקיפה של בת זוגו, ובמקומו מונה המאמן ה"זמני" רוב פייג'. כעת גיגס החליט רשמית לעזוב, אחרי ההעפלה של הוולשים למונדיאל, על מנת שלא להפריע לנבחרת בהכנות לטורניר ולייצר הסחות דעת: "עצוב לי שלא נוכל להמשיך את המסע שלנו ביחד, כי אני מאמין שהנבחרת המופלאה הזאת תביא הרבה כאווה למדינה שלנו במונדיאל הראשון שלנו מאז 1958".

שחקן פלמייראס גוסטבו סקארפה. Ricardo Moreira, GettyImages
סיים את העונה שעברה עם 4 שערים ו-13 בישולים. סקארפה/GettyImages, Ricardo Moreira

שמועות

* בצרפת טוענים: כריסטוף גאלטייה ימונה למאמנה החדש של פריז סן ז'רמן בימים הקרובים, לאחר שהושג סיכום מול ניס. האלופה תפצה את ניס על השנתיים שנותרו בחוזה עם סכום של 10 מיליון יורו ותודיע על המינוי ברגע שתגיע להסדר עם המאמן הנוכחי מאוריסיו פוצ'טינו. לוסיאן פאבר צפוי להחליפו אצל הנשרים.

* טוני קרוס סירב להאריך את חוזהו בריאל מדריד, כך על פי SER. הקשר הגרמני רוצה לראות האם הוא עדיין מתאים לרמה הזו לפני שיחליט להמשיך מעבר לחוזה הנוכחי שמסתיים בקיץ הבא.

* אינטר הגישה הצעה חדשה לצ'לסי עבור רומלו לוקאקו: דמי השאלה בסך 7 מיליון יורו כולל משתנים. השיחות בין הצדדים נמשכות, כשהבלוז דורשים 10 מיליון.

* אברטון כבר משלימה עם העזיבה של רישרליסון, ותדרוש עליו 50 מיליון ליש"ט. צ'לסי תיכנס למאבק עליו מול טוטנהאם וארסנל, כשתומאס טוכל רוצה חיזוק לחלק ההתקפי שלו שיאבד את לוקאקו. צ'לסי כזכור רוצה לצרף גם את ראחים סטרלינג.

* ביום שבו אנטוניו רודיגר הוצג בריאל מדריד וסיפר שדחה הצעה מברצלונה, גם מאמן נבחרת ברזיל טיטה טוען: "דחיתי בשנים האחרונות הצעות מריאל מדריד, פריז סן ז'רמן וספורטינג ליסבון. אני רוצה להיות מרוכז רק במטרה עם הנבחרת".

* בספרד טוענים: "ברנרדו סילבה הביע את רצונו לעבור לברצלונה". מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר: "אני חושב שהוא יישאר אצלנו, אבל כמו שתמיד אמרתי, אני לא רוצה שחקנים שלא רוצים להיות פה".

עוד בוואלה!

רודיגר הוצג בריאל מדריד: "לקחתי צעד גדול, אך יש לי ביטחון עצמי"

לכתבה המלאה
ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מה הוא רוצה? ברנרדו/רויטרס

* למרות שביוון משוכנעים בימים האחרונים ששימה ורסאליקו יגיע מאתלטיקו מדריד לאולימפיאקוס, באיטליה טוענים שגנואה וססואולו רוצות אותו. יריבת מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות מכינה גיבוי: מגנה הספרדי של האדרספילד, פיפה. עוד שם שביוון טוענים שאולימפיאקוס מעוניינת בו הוא הקשר ההתקפי גוסטבו סקארפה, שחוזהו בפלמייראס יסתיים בעוד חצי שנה. סקארפה סיים את עונת 2021 בליגה עם 4 שערים ו-13 בישולים והיה אחד הקשרים ההתקפיים הבולטים בסרייה A.

* מריו גצה בדרך חזרה לבונדסליגה. הקשר הוותיק נמצא על סף מעבר לפרנקפורט, אחרי שסיכם את תנאיו והקבוצה הסכימה לשלם לפ.ס.וו איינדהובן כ-4 מיליון יורו תמורת שחרורו.

* אריק באי לא נמצא בתכניות של מנצ'סטר יונייטד ולפי "הסאן", השדים האדומים הציעו אותו לניוקאסל.

* ב"לה רפובליקה" מדווחים שסגן נשיא סמפדוריה, אנטוניו רומיי, פנה לססק פברגאס והציע לו להצטרף לקבוצה. הספרדי הוותיק סיים חוזה במונאקו ומתלבט לגבי הצעד הבא בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully