וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארן היליארד חתם במכבי תל אביב לעונה אחת, לורנזו בראון מתקרב

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 19:16

הסווינגמן בן ה-29 שכיכב בעונה שעברה במדי באיירן מינכן הפך למצטרף הרביעי לסגל המתחדש של קטש אחרי פויתרס, קולסון ופניני. בראון מיועד להיות הרכז המוביל

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

עוד פנים חדשות למכבי תל אביב המתחדשת: דארן היליארד חתם היום (ראשון)) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ויהפוך למצטרף הרביעי לסגל של עודד קטש אחרי החתמתם של הסנטר אלכס פויתרס, הפורוורד בונזי קולסון והקפטן החדש-ישן גיא פניני.

היליארד בן ה-29, 1.96, ייכנס לנעליים של ג'יימס נאנלי וינסה להראות קצת יותר יציבות מקודמו בתפקיד, שעזב את הקבוצה בטונים צורמים וגם היה חתום על כמה תקריות משמעתיות במהלך העונה החולפת. אופיו של היליארד נחשב נוח, והוא ידוע כשחקן מגוון ואינטליגנטי בשני צידי המגרש.

מכבי תל אביב ממשיכה להתקדם במגעים עם לורנזו בראון, ובמועדון אופטימיים באשר לסיכוי להחתימו על חוזה. בראון, שעל מועמדותו לצהובים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מיועד להיות הרכז המוביל בקבוצה.

"אני מודה על ההזדמנות ללבוש את המדים של מכבי ולייצג את כל מה שמגיע איתם", אמר היליארד לאתר הרשמי של הקבוצה. "הרבה שחקנים גדולים הגיעו לתל אביב עם ציפיות גדולות לניצחון ואני מקווה שחבריי לקבוצה ואני נביא את אותה תשוקה אדירה ואת הרעב להצליח אחרי כל עונה".

"דארן הוא סקורר מוכח ברמת היורוליג עם ממדים נהדרים עבור עמדות 3-2", אמר המאמן עודד קטש על הסווינגמן החדש שלו, "הוא קלע טוב מאוד שיכול בנוסף לייצר לעצמו מרווח באמצעות הכדרור. דארן שיחק בקבוצות ברמה הגבוהה בשלוש העונות האחרונות, הוא איש משפחה ויש לו אופי מצוין".

דארן היליארד, שחקן באיירן מינכן בכדורסל. Christof STACHE, GettyImages
עוד החתמה מסקרנת. היליארד/GettyImages, Christof STACHE

היליארד (29, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת וילנובה, כשבשנתו האחרונה במכללות נבחר לחמישיית העונה בביג איסט. הוא נבחר במפתיע במקום ה-38 בדראפט על ידי דטרויט ושיחק במשך שנתיים בפיסטונס, כשבמקביל הוא נשלח לקבוצת ליגת הפיתוח ושם שותף ב-77 משחקים בשנתיים, על אף שסבל מפציעות קטנות. בקיץ 2017 עבר בשני טריידים לפני ששוחרר וזכה להזדמנות בסן אנטוניו שבמדיה רשם 14 משחקים.

עוד בוואלה!

מעלה קצב: מכבי תל אביב החתימה את בונזי קולסון לשנתיים

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההחתמות של מכבי תל אביב

היליארד נפלט מה-NBA בשנת 2018 וחתם בבאסקוניה הספרדית. ב-34 משחקים הוא תרם 9.4 נקודות. ההצלחה בבאסקוניה הובילה את צסק"א מוסקבה לקחת אותו כשחקן משמעותי ברוטציה של דימיטריס איטודיס, כשבעונתו הראשונה בענק הרוסי תרם הגארד-פורוורד 10.6 נקודות למשחק. בקיץ שעבר הפתיע כשעבר לבאיירן מינכן, בעונה בה סבל מפציעות לא מעטות וסיים את העונה מוקדם מהצפוי בשל שבר בעצם הבריח, בגינו כבר ניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully