וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלה קצב: מכבי תל אביב החתימה את בונזי קולסון לשנתיים

22.6.2022 / 10:11

הפורוורד האמריקאי (26, 1.98), לשעבר שחקן העונה בליגת האלופות של פיב"א, הצטרף מקרשיאקה שבמדיה רשם 16.9 ו-7 ריבאונדים בממוצע בליגה הטורקית: "לא יכול לחכות להתחיל בעבודה". עודד קטש: "יתאים היטב בחדר ההלבשה"

בונזי קולסון במסר ראשון לאוהדי מכבי תל אביב/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה לגבש את הסגל לעונת 2022/23, ולאחר שהודיעו על צירופו של אלכס פויתרס אתמול (שלישי), הבוקר הכריזו הצהובים על החתמתו של בונזי קולסון, שמגיע מקרשיאקה הטורקית בחוזה לשנתיים וכבר היה מועמד לקבוצה בקיץ שעבר.

"אני שמח להצטרף למועדון האגדי מכבי תל אביב", מסר קולסון אחרי החתימה. "לא יכול לחכות לצאת לשם ולהתחיל בעבודה, ולחוות את אהבת הקהל. אני מצפה שתהיה לנו עונה מוצלחת גם בליגה הישראלית וגם ביורוליג".

"בונזי הוא קומבו-פורוורד מגוון שיכול לעשות קצת מכל דבר - הוא יכול להשפיע על המשחק בעזרת יכולת הקליעה שלו, אבל הוא גם ריבאונדר אדיר לשחקן בעמדה שלו", ניתח המאמן עודד קטש לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "הוא שחקן אנרגטי מאוד שמביא קשיחות ואינטנסיביות, הוא אדם קומוניקטיבי ויתאים היטב בחדר ההלבשה שלנו".

בונזי קולסון שחקן קרשיאקה. Borja B. Hojas, GettyImages
היה מועמד כבר לפני שנה, עכשיו הוא מגיע ליד אליהו. בונזי קולסון/GettyImages, Borja B. Hojas

קולסון (26, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת נוטרדאם, שבשנתו האחרונה במכללות סבל מפציעות רבות, כולל שבר בכף הרגל בזמן טורניר ה-NIT. בקיץ 2018 החל את הקריירה המקצוענית וחתם בקליבלנד קאבלירס, ששלחה אותו לקבוצת ליגת הפיתוח וויסקונסין הרד. בינואר 2019 חתם על חוזה דו צדדי במילווקי באקס, במדיה התפוצץ עם 15 נקודות ו-16 ריבאונדים ב-41 דקות באחד המשחקים נגד אטלנטה הוקס.

קולסון יצא לאירופה בקיץ 2019 כשחתם בדרושפאקה, בה שיחק עד פרוץ הקורונה ורשם 12.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע בליגה הטורקית, במקביל ל-10.8 נקודות ו-5 ריבאונדים ביורוקאפ. ההצלחה שלו הובילה את שטרסבורג לצרפו, והוא סיים כ-MVP של הליגה הצרפתית בזכות 18.4 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. בנוסף הפורוורד הוביל את קלעי ליגת האלופות ונבחר לשחקן המצטיין של העונה במפעל של פיב"א, עם ממוצעים של 18.2 נקודות ו-6.2 ריבאונדים שעזרו לקבוצתו להגיע לחצי הגמר.

במכבי תל אביב כאמור פעלו לצירופו כבר אז, אך לבסוף הוא חתם בקרשיאקה ובעונה החולפת אף הצטיין נגד הפועל ירושלים במשחק הראשון של העונה בליגת האלופות, בו קלע שלשת ניצחון על הבאזר. בליגת האלופות קלע 14.2 נקודות בממוצע לערב, ובליגה הטורקית בלט כאחד הקלעים המובילים עם 16.9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-39.4 אחוזים מעבר לקשת השלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully