וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במשא ומתן עם לורנזו בראון

24.6.2022 / 12:00

הרכז הקשוח (1.91, 31) שעזב את אוניקס קאזאן ומחוזר גם על ידי הכוכב האדום ופרטיזן, עשוי להפוך לרכז הבכיר של הצהובים. גם מייק ג'יימס על הכוונת, אבל סיכוי נמוך שיגיע. גם מייקון בדרך?

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת בשיחות עם לורנזו בראון, רכז אוניקס קאזאן בעונה החולפת. הצהובים פנו לבראון במקביל לשחקנים נוספים, אך נראה כי הסיכויים שהוא יהיה זה שיצטרף על תקן הגארד המוביל, הולכים וגדלים. זו לא הפעם הראשונה שהקבוצה מתעניינת ברכז הקשוח (1.96, 31), אבל בשנתיים הקודמות המגעים בין הצדדים לא הבשילו.

בראון, שקיבל לאחרונה אזרחות ספרדית ועשוי להופיע במדי הנבחרת ביורובאסקט, מחזיק בהצעות מקבוצות יורוליג נוספות כולל הכוכב האדום בלגרד (במדיה שיחק בעבר) ופרטיזן בלגרד, אולם עשוי להעדיף את הצהובים.

שחקן קאזאן לורנזו בראון מול שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. דני מרון
יחזור להיכל ולא בתור אורח? לורנזו בראון/דני מרון

במקביל, הצהובים הביעו עניין בשחקן מונאקו מייק ג'יימס. בשלב הזה נראה כי הסיכוי לצרפו לא גבוה, למרות שמכבי תל אביב נמצאת בקשר עם נציגיו. קבוצתו הנוכחית מציעה לג'יימס קרוב לשני מיליון יורו בעונה, והוא צפוי להסכים להצעה.

כמו כן, מכבי תל אביב נמצאת בקשר עם שחקן פנאתינייקוס דריל מייקון שעשוי להצטרף על תקן גארד נוסף לצד לורנזו בראון.

עד כה הצהובים צירפו שלושה שחקנים: אלכס פויתרס, בונזי קולסון וגיא פניני. הסווינגמן דארן היליארד ששוחרר אמש רשמית מבאיירן מינכן, צפוי להיות השחקן הבא שיצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully