וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: זהבי דרש מבוטאפוגו נהג, מאבטח ומדריך טיולים צמודים

בתקשורת המקומית חושפים את התנאים שהחלוץ הציב כביכול, כולל תא VIP פרטי למשפחתו באצטדיון הביתי. השכר שהוצע לו יהפוך אותו למשתכר השני הכי גבוה בברזיל - מעל גביגול, דייגו קוסטה והולק. ויש כבר ניתוחים של התאמתו לסגל: "זה יצליח, כמו עם דאבור"

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

בברזיל מתעקשים שרק עניינים בירורקטיים מפרידים בין ערן זהבי לבוטאפוגו, ושהחלוץ הישראלי יחתום בשורות הקבוצה השאפתנית בימים הקרובים. אמש (שלישי) דווח בתקשורת המקומית שזהבי הסכים לכל התנאים שהוצעו לו במסגרת טיוטת החוזה שנשלחה אליו בשבוע שעבר, ושהוא יוצג בקרוב כשחקן בוטאפוגו עם חוזה לשנה וחצי, עד קיץ 2023. בכל מקרה, זהבי יוכל להצטרף לקבוצה רק עם פתיחת חלון ההעברות בברזיל ב-17 ביולי.

לפי התקשורת המקומית המשא ומתן בין זהבי לבוטאפוגו היה ארוך וסיזיפי, ונמשך למעשה כבר שלושה חודשים. בין היתר, טוענים בברזיל שזהבי הציב לקבוצה תנאים מיוחדים שנועדו להקל על ההתאקלמות שלו ושל בני משפחתו בסביבה הלא מוכרת (והמעט מפחידה) בריו דה ז'ניירו.

בין היתר, זהבי ביקש מהקבוצה להקצות לו נהג פרטי, מאבטח צמוד עבורו ועבור אשתו וילדיו, מדריך טיולים שיוכל לקחת אותו ואת משפחתו לסיורים ברחבי העיר, וכן תא צפייה אישי בתנאי VIP באצטדיון הביתי של הקבוצה.

שי זהבי. אינסטגרם, אתר רשמי
בקשות מיוחדות. זהבי עם אשתו שי/אתר רשמי, אינסטגרם

בוטאפוגו והבעלים המיליארדר שלה ג'ון טקסטור (שרכש לאחרונה אחוזים בבעלות על ליון הצרפתית) מציעים לזהבי סכומים כמעט דמיוניים. לפי הדיווחים, השכר החודשי שהוצע לזהבי עומד על כ-1.6 מיליון ריאל ברזילאי - כ-330 אלף דולר לא כולל בונוסים.

אם זהבי יסכים להצעה, הוא יהפוך למשתכר השני הכי גבוה בכדורגל הברזילאי, כשרק דודו, חלוץ פלמייראס, יהיה מעליו. גבריאל ברבוסה, הלא הוא "גביגול", חלוץ פלמנגו, מרוויח 1.5 מיליון ריאל בחודש, וכוכבים מפורסמים דוגמת הולק ודייגו קוסטה (שמשחקים באתלטיקו מיניירו) משתכרים 1.3 מיליון. גם פיליפה לואיס, המגן השמאלי של נבחרת ברזיל ואתלטיקו מדריד לשעבר, מרוויח פחות ומסתפק במיליון ריאל "בלבד" לחודש.

עוד בוואלה!

אפקט הדומינו: זהבי ימשוך את דסה למכבי תל אביב?

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מיניירו הולק חוגג שער עם דייגו קוסטה. Pedro Vilela, GettyImages
אפילו הם אמורים להרוויח פחות. הולק ודייגו קוסטה/GettyImages, Pedro Vilela

כך או כך, בברזיל כבר מתייחסים להצטרפותו של זהבי לבוטאפוגו כאל עובדה מוגמרת ומנתחים כיצד ישתלב בקבוצה. באתר "Lance" פרסמו מאמר שתיאר את זהבי כ"שחקן שגיוון הוא אחד היתרונות הכי גדולים שלו" וכמי שיכול לשתף פעולה בהצלחה עם אריסון, החלוץ הבכיר של הקבוצה עד כה העונה עם 8 כיבושים ב-12 הופעות.

"למרות שזהבי ואריסון משחקים באותה עמדה - לא תהיה להם בעיה לשלב כוחות", הסבירו. "לזהבי יש יתרון גדול, והוא הגיוון שלו. הוא לא חלוץ רחבה קלאסי בלבד, ההפך הוא הנכון - הוא מעדיף לצאת מהרחבה ולפנות שטחים לחבריו להתקפה. זהבי מסוגל לשחק גם כחלוץ שני, ובמשחקים מסוימים בפ.ס.וו איינדהובן הוא אפילו שיחק בכנף. גם בנבחרת ישראל הוא שיתף פעולה בהצלחה עם חלוצים כמו מונס דאבור או שון וייסמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully