וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הדומינו: זהבי ימשוך את דסה למכבי תל אביב?

18.6.2022 / 11:54

בקרב הצהובים מקווים שהכוכב שעזב את פ.ס.וו איינדהובן יחתום בקרוב וישפיע על המגן הימני, שמרגיש שהוא לא מיצה את הקריירה האירופית שלו ומשוכנע כי יקבל הצעה טובה מחו"ל בקרוב. מחרתיים אימון הפתיחה של ולאדן איביץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

עוד שבוע עבר מבלי שאוהדי מכבי תל אביב קיבלו את ההודעה שהם כל כך מצפים לה. השבוע נפתח עם החתימה של ולאדן איביץ', בשורה לה חיכו אוהדי מכבי תל אביב והמשיך עם הפוש על צירופו של הקשר היהודי הולנדי יוריס ואן אובריים, אבל העיניים הן לערן זהבי וזו ההודעה הגדולה לה מצפים אוהדי הקבוצה.

זהבי נמצא כבר שלושה ימים במיקונוס בחופשה לה שותפים רבים שעוקבים אחרי כל מה שהוא מפרסם באינסטגרם שלו. איתו נמצא גם אלי דסה, עוד שחקן שמכבי תל אביב ואוהדיה רוצים לראות בקרית שלום. אף שזהבי לא נתן עדיין סימן מובהק שהוא חוזר למכבי תל אביב, הסיכוי שזה יקרה גבוה והוא טוב יותר מהאפשרות שדסה יחזור.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם אלי דסה. אודי ציטיאט
שני הכוכבים יחזרו לקרית שלום? זהבי עם דסה/אודי ציטיאט

המגן הימני שנמצא בכושר מצוין וחווה עונה טובה, מרגיש שהוא עדיין לא מיצה את עצמו באירופה. דסה קשר את עצמו עם סוכנות שחקנים הולנדית, והוא משוכנע שתגיע הצעה טובה עבורו, כזו ששווה בשבילה לוותר על הסכום הגבוה שמציעה לו מכבי תל אביב.

בניגוד לזהבי, דסה גם לא חווה את הביקוש והאהבה שיש מצד אוהדי מכבי תל אביב לכוכב שלהם. יחד עם זה מכבי תל אביב מאוד רוצה את דסה, מציעה לו חוזה נהדר ומראה לו שהיא לא רוצה לוותר על האפשרות שיגיע. במכבי תל אביב אף מקווים שברגע שזהבי יחתום בקבוצה, הדבר ישפיע גם על דסה וכמו בדומינו, גם הוא יסגור במועדון.

בינתיים, ולאדן איביץ' שנחת אמש (שישי) בארץ בלווית עוזריו מתכונן לאימון הפתיחה שלו בקרית שלום מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully