וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדנציה השנייה של איביץ' החלה, גיאגון לא נכח באימון הפתיחה

20.6.2022 / 18:30

מכבי תל אביב ערכה את האימון הראשון לעונת 2022/23, עם המאמן שחזר ועם יוריס ואן אובריים. גיאגון נמצא חיובי לקורונה עם נחיתתו

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

הקדנציה השנייה של ולאדן איביץ' כמאמן מכבי תל אביב יוצאת לדרך הערב (שני) באופן רשמי, עם אימון הפתיחה של הצהובים לקראת עונת 2022/23. מוקדם יותר הודיע המועדון על הארכת חוזהו של הקפטן שרן ייני וגם אבי ריקן צפוי להמשיך. המצטרף היחיד עד כה הוא הקשר היהודי-הולנדי יוריס ואן אובריים.

מי שלא נוכחים באימון הראשון של הקבוצה בקרית שלום הם דן גלזר, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וברנדלי קובאס שקיבלו עוד כמה ימי מנוחה אחרי שהיו בפעילות במדי נבחרותיהם. פארפה גיאגון, שחזר מהשאלה במכבי נתניה, לא הגיע לאימון מכיוון שנמצא חיובי לקורונה כאשר נחת בארץ לפני כמה ימים. מאז נמצא שלילי והוא יצטרף מחר. אוסקר גלוך, דור תורג'מן ורוי רביבו נמצאים עם נבחרת הנוער באליפות אירופה בסלובקיה ולא יתאמנו תחת איביץ' בתקופה הקרובה.

צפו בתמונות מאימון הפתיחה

יוריס ואן אובריים/קובי אליהו

יחד עם איביץ', שחתם על חוזה לשנתיים, חזרו למועדון מילוש וסלינוביץ' וחריסטוס קלפקיס שהיו חלק מצוות האימון שלו גם בקדנציה הראשונה. מי שהצטרף כעוזר שני הוא סינישה גוגיץ', ממנו סבלה נבחרת ישראל לא מעט כשלבש את מדי נבחרת קפריסין, וכן מאמן הכושר פבלוס גוציס.

עוד בוואלה!

חלון העברות קיץ 2022: השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה

האזינו: יניב טוכמן על ההכנות של מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם ילדי המועדון. קובי אליהו
ולאדן איביץ' עם ילדי המועדון/קובי אליהו

לאחר התמונה המשותפת של הצוות, כמה אוהדים הגיעו וצעקו מהגדר לאיביץ' שניגש קודם לקבוצת ילדים ממחלקת הנוער ולחץ את ידי כל השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully