וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב לא תדון במכירת אוסקר גלוך, הוא שווה לפחות 10 מיליון יורו"

20.6.2022 / 14:25

הקשר בן ה-18 מככב באליפות אירופה לנוער ומושך עניין עצום, אבל הצהובים מתעקשים: "לא רוצים למכור, נשאף להחתים אותו על חוזה חדש לעוד ארבע שנים". בסביבתו נחושים למצוא קבוצה בחו"ל לפני תום חוזהו: "הכי חשוב שכל ההמולה סביבו לא תזיק לו"

תקציר מיורו הנבחרות לנוער: ישראל - סרביה 2:2/ספורט1

על רקע ההתעניינות הגוברת באוסקר גלוך והעובדה שקשר מכבי תל אביב כבר נמצא בפנקסים של סקאוטים מהיבשת שעוקבים אחר שחקנים באליפות אירופה הנערכת בסלובקיה בימים אלה, הבהירו היום (שני) גורמים בקרית שלום שלמועדון אין כוונות למכור את הטאלנט הצעיר, אלא הוא חדור מטרה ומוטיבציה לסכם עם גלוך על חוזה חדש שיבטיח את הישארותו במכבי תל אביב בארבע השנים הקרובות.

יש לציין כי לגלוך בן ה 18 חוזה רק לעוד שנתיים במכבי תל אביב ובסיומו, היא עלולה לאבד אותו תמורת סכום נמוך שלא הולם את הפוטנציאל שלו כשהוא בסך הכל בן 20. "מכבי תל אביב לא רוצה למכור את אוסקר גלוך ולא מתכוונת לדון בכך", הבהיר גורם בסביבת מכבי תל אביב. על האפשרות שיכולות לנחות הצעות, הוסיף הגורם: "המחיר של אוסקר לא יכול להיות פחות מ-10 מיליון יורו ובכל מקרה מכבי תל אביב תשאף להחתים אותו על חוזה חדש ולא למכור".

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מה צופן לו העתיד? אוסקר גלוך/אריאל שלום

סוכניו של גלוך נחושים להוציא אותו לחו"ל עוד בטרם יסיים את חוזהו הנוכחי במכבי תל אביב, אבל הם גם פתוחים לשמוע כל הצעה שתגיש לו מכבי תל אביב. "הכי חשוב שכל ההמולה סביבו לא תזיק לו. הוא בסך הכל בן 18 ובקלות אפשר לאבד את הראש בגיל כזה. התפקיד של אוסקר זה לשחק, לכבוש ולבשל ולא לעסוק במה שקורה סביבו. לכך יש לו זמן כל החיים ואם הוא לא ימשיך את מה שהתחיל לפני חודשיים, אף אחד לא יתעניין בו", אמרו בסביבתו של היהלום שצמח במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully