וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קלאתיס: מכבי תל אביב מחפשת "בעל בית", ומפנטזת על דה קולו

20.6.2022 / 7:00

הצהובים מחפשים מנהיג מוכח על רקע העזיבה המסתמנת של ווילבקין וסימנו את הצרפתי, אך ספק אם הוא יעזוב את פנרבחצ'ה. גם לורנזו בראון, נייט וולטרס וכריס ג'ונס הוזכרו כמועמדים. פוית'רס קרוב, גינת ממשיך להתלבט ויודע שיצטרך לקבל החלטה "כואבת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.6/ספורט1

מכבי תל אביב נכנסה אתמול (ראשון) באופן רשמי לעידן עודד קטש כמאמן הקבוצה, לאחר שהמאמן החדש של הצהובים הוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת. הבשורה שהגיעה ממסיבת העיתונאים היא האמירה של קטש לפיה "יהיו דברים מרגשים" בבניית הסגל, וההבטחה שלו שבקרוב תתחיל הקבוצה במסכת החתמות.

במכבי צפויים לסגור את החתמת אלכס פוית'רס מזניט סנט פטרסבורג, שיהיה אחד משני הגבוהים המרכזיים בסגל. שחקן פנים ישראלי שאמור להצטרף הוא תומר גינת, אם יסכים להצעה הכספית הנדיבה שהוגשה לו. בגזרת גינת מסתמכת מכבי בעיקר על תחושה כי יסכים בסופו של דבר להצעה, אם כי השחקן לא החזיר עדיין תשובה. בסביבתו סיפרו כי השחקן מתלבט רבות בין הצעות שתי התל אביביות והוא יצטרך לקבל החלטה "כואבת" ביומיים הקרובים.

תומר גינת, לבלואה מטרופוליטנס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בכל מקרה ההחלטה תהיה כואבת. גינת/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אז מה אותם "דברים מרגשים" שקטש הבטיח? מכבי תל אביב מודים שהם מחפשים "בעל בית" חדש לקבוצה על רקע העזיבה המסתמנת של סקוטי ווילבקין, וסימנו כמה שמות גדולים. כפי שפרסמנו אמש, הצהובים ינסו לצרף את ניק קלאתיס אם ישוחרר מברצלונה, בידיעה שההצלחות של עודד קטש בעבר הגיעו עם רכז דומיננטי. כך היה בגלבוע/גליל עם ג'רמי פארגו, עם אפיק ניסים בהפועל אילת ובהפועל ירושלים עם ג'ייקובן בראון.

"יש הרבה מאוד רכזים בשוק השחקנים, אבל אנחנו מחפשים מנהיג - שחקן שיתאים לא רק מבחינת יכולות על המגרש, אלא גם במבנה האישיותי", אמרו אתמול במועדון. הצהובים מכוונים גבוה. בין השמות שנבדקו בימים האחרונים היה עוד אחד מהכוכבים הגדולים של היורוליג - נאנדו דה קולו, שעשוי לבוא בחשבון אם פנרבחצ'ה לא תחתים אותו על חוזה חדש. נכון לעכשיו נראה כי המאמן החדש של הקבוצה דימיטריס איטודיס, לא יוותר עליו בקלות.

מלבד כוכבי העל, במכבי תל אביב עוקבים אחרי שחקני יורוליג מובילים נוספים - לורנזו בראון מקאזאן ושני שחקנים ששיחקו בצהוב בעבר - נייט וולטרס מהכוכב האדום בלגרד וכריס ג'ונס מוילרבאן. האופציה של בראד וונאמייקר שוב עלתה על השולחן, אבל במכבי מעדיפים שחקנים אחרים, כולל כאלה שהצליחו בשנים האחרונות ביורוליג.

עוד בוואלה!

אם ישוחרר מברצלונה: מכבי תל אביב תנסה להחתים את ניק קלאתיס

לכתבה המלאה
ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
איטודיס יעניק מתנה לקטש? דה קולו/GettyImages

המשותף לכל השחקנים האלה - היכולת להוביל קבוצות להצלחה. "אנחנו חייבים בעל בית. זאת ההחתמה החשובה ביותר שלנו העונה", הודו במועדון.

בקבוצה עובדים במקביל על החיזוק בעמדות הנוספות - דוויין בייקון ממונאקו נחשב לאחד השחקנים המובילים להצטרף, כמו גם מריוס גריגוניס וג'וש ניבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully