וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע שמרחיק את זהבי מבוטאפוגו? "ערן ביקש הסברים על הפריצה"

החלוץ טרם הודיע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל לא רק במכבי תל אביב ממתינים להתפתחויות. בברזיל דווח שהמו"מ נמשך ושבקבוצה אופטימיים, למרות הכל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.6/ספורט1

לא רק ראשי ואוהדי מכבי תל אביב מחכים בקוצר רוח כדי להבין אם ערן זהבי יצטרף או לא, אלא גם אלו של בוטאפוגו הברזילאית. עבר יותר משבוע מאז שדווח בדרום אמריקה על כך שהחלוץ אמר 'כן' להצעה מבוטאפוגו ושטיוטת חוזה נשלחה אליו, אבל מאז פסקו כמעט לחלוטין הדיווחים על הישראלי, שנוטה לחזור למכבי תל אביב וצפוי בקרוב להודיע על החלטתו.

ובכל זאת, הלילה (בין שבת לראשון) פורסם בברזיל שהמכשול האחרון שמונע מזהבי לעבור לריו דה ז'ניירו הוא החשש שלו לביטחונו שלו ושל משפחתו. במפתיע או שלא, הפעם לא מדובר בחשש בעקבות האירועים שהם עברו באמסטרדם, שם דירתם נפרצה פעמיים, אלא בעקבות פריצת אוהדי בוטאפוגו למתחם האימונים בשבוע שעבר, אירוע שכבר אז גרם לחשש שהוא עלול להבריח את זהבי.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
המהלך שהבריח את ערן זהבי מבוטאפוגו?/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

"המשא ומתן בין בוטאפוגו לערן זהבי עדיין לא הסתיים", נכתב הלילה בברזיל, "בבוטאפוגו עשו כל מה שהם יכולים ונושא השכר כבר סוכם, אבל זהבי עוקב אחרי מה שקורה בקבוצה ופריצת האוהדים עוררה אצלו דאגה. מעבר לכך, השחקן ביקש הסברים מה קרה שם ומדוע, ושאל אם יש סיכוי שזה אירוע שיקרה שוב".

אחרי 12 מחזורים בליגה הברזילאית, בוטאפוגו רק במקום ה-15 מתוך 20 עם 15 נקודות במאזנה. למרות זאת, הפער מהמקום הראשון היה יכול להיות גבוה הרבה יותר וכעת עומד על 10 נקודות מפלמייראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully