וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פוית'רס על סף סיכום במכבי תל אביב, תומר גינת מתקרב

אחרי החתימה של עודד קטש, הצהובים ינסו לצרף השבוע מספר שחקנים לסגל במקביל להחלטה על הזרים שמחזיקים בחוזים. הפורוורד הישראלי שוקל בחיוב את הצעת הקבוצה, שחקן זניט עשוי להפוך לשחקן החיזוק הראשון. וגם: ההפתעה הגדולה מצידו של ניקולה באטום

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. אחרי שאמש (שבת) עודד קטש חתם לשנתיים, הצהובים הגבירו את המאמצים להחתמתו של תומר גינת ועל פי גורמים במועדון קיימת התקרבות בין הצדדים.

הגעה של גינת למכבי תל אביב עשויה בסופו של דבר לסלול את דרכו של ג'ייק כהן מחוץ למועדון, כשבהפועל חולון ממתינים להתפתחויות כדי לקלוט את שחקן נבחרת ישראל. גינת קיבל בתקופה האחרונה הצעה מהפועל תל אביב ונפגש עם הפועל ירושלים, אך הפער בין ההצעות הללו להצעה של מכבי תל אביב מבחינה כלכלית הוא גדול מאוד, ונראה בשלב הזה כי הוא בדרך ליד אליהו.

תומר גינת, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
פערים משמעותיים מאוד בין ההצעות. גינת/דני מרון

בגזרת השחקנים הזרים, הצהובים עושים מאמצים כבדים כדי לנסות ולצרף מספר שחקנים כבר בשבוע הקרוב ויצטרכו לקבל החלטה לגבי שלושה שחקנים שמחזיקים בחוזים במועדון - סקוטי ווילבקין, שמחזיק בהצעות מברצלונה ומפנרבחצ'ה, קינן אוואנס לו אופציה דו צדדית, וג'יילן ריינולדס שנמצא תחת חוזה.

בין השחקנים שמכבי תל אביב מעוניינת בהם נמצא אלכס פוית'רס, שחקנה של זניט בשנתיים האחרונות שנמצא על סף סיכום ובקבוצה מקווים מאוד להפוך אותו לשחקן החיזוק הראשון לעונה הבאה. בנוסף הוזכרו גם דריל מייקון מפנאתינייקוס ודווין בייקון ממונאקו, שעל מועמדותו פרסמנו כאן במהלך העונה.

לוואלה! ספורט נודע כי שחקן נוסף שהוצע לקבוצה ובמכבי בוחנת אפשרות לצרפו הוא אלריק פרימן ששוחרר אתמול מצסק"א מוסקבה אחרי ארבעה חודשים במועדון. הגארד האמריקאי (27, 1.90) שכבר שיחק ביורוליג בעונת 2020/21 עם וילרבאן, פתח את העונה בבורסאספור הטורקית, קלע 19.6 נקודות למשחק, ועבר לסגנית אלופת ה-VTB רגע לפני התחלת המתקפה הרוסית באוקראינה.

עוד בוואלה!

הגעת דיוויד בלאט למכבי תל אביב תשפיע על סקוטי ווילבקין?

לכתבה המלאה

בינתיים, הפתעה לא צפויה מבחינת הצהובים הגיעה בטוויטר במהלך הלילה מגזרתו של שחקן ה-NBA הוותיק ניקולה באטום (33, 2.03). הפורוורד ערך פינה של שאלות ותשובות והגיב לשאלתו של עיתונאי הספורט לשעבר איתי שנקמן האם ישקול לשחקן עונה או שתיים באירופה - "גדלתי כאוהד גדול של מכבי תל אביב", הפתיע באטום, "אני לא יודע אם זה יקרה יום אחד, אבל אם אני צריך לבחור קבוצה: מכבי כל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully