וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת דיוויד בלאט למכבי תל אביב תשפיע על סקוטי ווילבקין?

16.6.2022 / 7:15

הקשר האישי בין השניים עשוי "לטרוף את הקלפים", כאשר הגארד במגעים עם ברצלונה ופנרבחצ'ה בעקבותיו. אחרי הסיכום עם קטש: ניסיון להגיע להסדר על זהות העוזר, ומה קורה עם קינן אוואנס ותומר גינת?

דיוויד בלאט עם ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן אחרי החזרה למכבי תל אביב/אינסטגרם מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפתיעה אמש (רביעי) כשהודיעה על צירופו של דיוויד בלאט לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית של הקבוצה ויועץ חיצוני למועדון. בלאט היה בקשר רציף עם חברי ההנהלה של מכבי בשנים האחרונות, אך בתקופה האחרונה עלה הרעיון להעניק לו תפקיד בקבוצה. הפנייה נעשתה בסוף השבוע שעבר, ואמש נסגרו כל התנאים.

אחת הסוגיות הראשונות שעליהן בלאט יצטרך לתת את הדעת היא זו של סקוטי ווילבקין. גארד הצהובים מנהל מגעים מתקדמים עם ברצלונה על צירופו למועדון, כשגם פנרבחצ'ה הטורקית הביעה בו עניין לפני כן. מצד שני, לבלאט יש קשר אישי עם ווילבקין, אותו אימן בהצלחה רבה בדרושאפקה. במכבי לא פסלו אמש כי צירופו של בלאט יטרוף את הקלפים גם בנוגע לווילבקין.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', עם דיוויד בלאט, אבי אבן. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
יסייע בהשארת הכוכב? בלאט במרכז/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

היום סוכמה חזרתו של עודד קטש לתפקיד מאמן הקבוצה בשנתיים הקרובות. לקטש זו תהיה הקדנציה השנייה על הקווים של מכבי תל אביב, אחרי שעמד על הקווים בהיכל בעונת 2007/08. "אנחנו מניחים שנוכל להתחיל לשבת כבר בערב או במהלך יום שישי על החלטות שחייבים לקבל בנוגע למצבת השחקנים", סיפרו בקבוצה.

אחת השאלות שעלו בשיחות בין הצדדים נוגעת לזהותו של עוזר המאמן. במכבי תל אביב מעוניינים לצרף עוזר מאמן זר, ואילו מצידו של קטש עלה שמו של יונתן אלון, המנהל המקצועי של הפועל גליל עליון, איתו עבד בהפועל ירושלים. בשלב הזה עדיין לא נעשתה פנייה לאלון, אבל במכבי תל אביב מקווים בכל מקרה להגיע להסדר עם קטש בסוגיה זו.

עוד בוואלה!

דיוויד בלאט: "אם נעבוד חכם מהר, נמצא דרך להדביק את הפער"

לכתבה המלאה
עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. BSR Agency, GettyImages
נותרו פרטים קטנים. קטש/GettyImages, BSR Agency

שחקנים נוספים שלגביהם במכבי תל אביב יצטרכו לקבל החלטה בקרוב הם קינן אוואנס (שמחזיק באופציית יציאה), ג'יילן ריינולדס שמחזיק בחוזה אך הצדדים מעוניינים בפרידה, ג'ייק כהן שמעמדו לא ברור למרות שהוא חתום לעונה נוספת, ועוז בלייזר שסיים חוזה. בקבוצה רוצים לצרף את תומר גינת, ולמרות שיחות עם נציגו, עדיין לא הוגשה הצעה רשמית לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully