וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמיליון דולר ל-5 שנים: הפועל ת"א מפעילה לחץ על תומר גינת, מכבי אורבת

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 14:38

הקרב מתחמם: מכבי תל אביב הציעה לשחקן סכום גבוה משמעותית, אך לתקופה קצרה יותר. ההחלטה צפויה להתקבל גם על סמך ההשתתפות של האדומים באירופה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

תומר גינת, שחקנה של מטרופוליטן לבלואה הצרפתית בשנתיים האחרונות, נמצא בלבטים גדולים מאוד לגבי הקבוצה הבאה בה יחתום. גינת מחזיק במספר הצעות מישראל, כשהטובות ביותר מבחינתו הן הצעותיה של הפועל ומכבי תל אביב.

האדומים מציעים לגינת, ששימש אצלם כקפטן לפני שיצא לאירופה, חוזה ל-5 שנים על סך של כמיליון דולר במצטבר, ובימים האחרונים מפעילים אוהדים רבים לחץ על גינת לקחת את ההצעה. במכבי תל אביב מציעים סכום גבוה בהרבה פר עונה, כמעט פי שניים, כשהחוזה עצמו אמור להיות קצר יותר, אך בשתי הקבוצות התקשו לתת במהלך הימים האחרונים הערכה במה יבחר השחקן.

תומר גינת, לבלואה מטרופוליטנס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
קרב עירוני. גינת/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אחד השיקולים שעומדים בפני גינת הוא הרצון של הפועל תל אביב לשחק בעונה הבאה ביורוקאפ. נכון לעכשיו האדומים הם היחידים מבין הקבוצות הישראליות שנרשמו למפעל המשני של היורוליג, ואם ייכנסו לשם, הסיכוי כי יבחר בקבוצתו לשעבר עולה. מי שיבוא בחשבון בהפועל במידה וגינת לא יגיע בסופו של דבר הוא נמרוד לוי, שחקנה של הפועל גליל עליון בשנה שעברה, שנבחר לשחקן הישראלי המצטיין של העונה בליגת העל.

גינת לא פוסל חזרה לאירופה, אך מעוניין בשדרוג מקצועי אם יישאר שם. מספר קבוצות התעניינו בו, אך ההצעה היחידה שהגיעה נכון לעכשיו היא להארכת חוזה במטרופוליטן. גינת הביע בעבר רצון לעבור לשחק בליגה הספרדית.

בית הדין של איגוד הכדורסל גזר היום על הפועל תל אביב עונש של סגירת 8 השורות הראשונות ביציע מאחורי הסל ל-6 המשחקים הראשונים של העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully