וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הגיע לסיכום עם מכבי תל אביב על חוזה לשנתיים

16.6.2022 / 10:04

אחרי התפוצצות עסקת פסקואל, הצהובים יפקידו את המפתחות בידיו של מאמן הנבחרת לשעבר. הצדדים מקווים שבניגוד לקדנציה הקודמת לפני 14 שנה שהסתיימה בפיטורים מהירים, הפעם השידוך יצלח

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 88:75/ספורט1

פנים חדשות-ישנות ביד אליהו: עודד קטש סיכם היום (חמישי) כמאמן מכבי תל אביב, אחרי שהצדדים הגיעו להסכמות על חוזה דו שנתי. קטש יחזור לאמן קבוצה לראשונה מאז סיים את תפקידו בפנאתינייקוס ביוני אשתקד, ויקבל הזדמנות שנייה לעמוד על הקווים בהיכל אחרי הקדנציה הקצרה והמאכזבת בעונת 2007/08, בה היה עדיין בתחילת דרכו כמאמן.

למעשה, קטש היה מועמד מוביל לקבל את המשרה כבר בחודש פברואר השנה אחרי פיטוריו של יאניס ספרופולוס, אבל המשא ומתן לא צלח על רקע פערים סביב אורך החוזה. הצהובים נשארו עם אבי אבן כמאמן ראשי, הפסידו את האליפות וכעת חזרו לאופציית קטש, לאחר שלא צלחו המגעים עם המאמן הספרדי צ'אבי פסקואל, שסומן כמועמד הראשון להדריך את מכבי תל אביב, אלא שקבוצתו זניט סנט פטרסבורג סירבה לשחררו.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
שוב בהיכל. קטש/דני מרון

קטש זכור לזקני ההיכל בעיקר מהימים בהם ליהטט על הפרקט והפך לכוכב הגדול של הקבוצה בין השנים 1995 ל-1999. את קריירת המשחק שנגדעה בגיל 25 בעקבות סדרת פציעות, המיר קטש בקריירת אימון מכובדת. בארון התארים שלו יש אליפות אחת ב-2010 עם הפועל גלבוע/גליל, שתי זכיות רצופות בגביע המדינה עם הפועל ירושלים ודאבל מקומי עם פנאתינייקוס ביוון. ברזומה של קטש יש קדנציות בהפועל גליל עליון, גלבוע/גליל והפועל תל אביב, ושתי קדנציות הן בהפועל אילת ובהפועל ירושלים. כמו כן, הוא עבר כברת דרך גם בכדורסל הנבחרות ושימש הן כמאמן נבחרת העתודה, אותה הוביל למדליית כסף אירופית ב-2017, והן כמאמן נבחרת ישראל הבוגרת.

בכל הנוגע לבניית הסגל, בקבוצה הכינו בתקופה האחרונה רשימה ארוכה של שחקנים שעשויים להצטרף וחיכו למינוי מאמן כדי להתקדם במשאים ומתנים. כפי שפרסמנו, מספר קבוצות ובראשן ברצלונה הביעו עניין בסקוטי ווילבקין, לו חוזה מובטח לעונה הקרובה, ולאחרונה השחקן הביע בפני ראשי הקבוצה רצון מסוים לעזוב. ההחלטה הסופית לגביו צפויה להתקבל בימים הקרובים, כאשר שובו של דיוויד בלאט למועדון כראש הוועדה המקצועית עשוי להשפיע על עתיד ווילבקין. בשלב זה, השחקן היחיד שמעמדו ודאי לקראת העונה הבאה הוא רומן סורקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully