וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר השלישי שממשיך: מוריס קמפ חתם לשנתיים נוספות בבני הרצליה

13.6.2022 / 11:47

אחרי באב והוקר, גם הפורוורד שהצטרף במהלך העונה יישאר אצל מחזיקת הגביע. הנהלת ליגת האלופות תאשר את אולם "היובל"?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

בני הרצליה הודיעה כי הפורוורד מוריס קמפ חתם על חוזה חדש וימשיך לשנתיים נוספות במועדון. השחקן, שהצטרף במהלך העונה ממכבי ראשון לציון, היה חלק משמעותי בהצלחה של הרצליה, ובמועדון שמו לעצמם למטרה כבר לפני למעלה מחודש לנסות ולסכם איתו את המשך דרכו.

קמפ אמר לאחר החתימה: "החיבור שלי למועדון העונה היה מאוד מוצלח. אנשי המועדון והאוהדים קיבלו אותי עם הרבה אהבה ואני שמח שהצלחתי להחזיר על המגרש. אני מאושר מהזכות להמשיך כאן בשנים הבאות ומצפה שנמשיך להגיע לפסגות חדשות ביחד".

שחקני בני הרצליה מוריס קמפ, יאיר קרביץ. דני מרון
המשכיות בהרצליה. קמפ/דני מרון

המאמן אורן אהרוני הוסיף: "ההצטרפות של מוריס במהלך העונה נתנה לנו שדרוג משמעותי. הוא שחקן מגוון, מחוייב מאד, שהוכיח שהוא מתאים מאד לסגון ולתלכיד שלנו על ומחוץ למגרש. חשוב לנו אחרי ההצלחה ליצור המשכיות בסגל השחקנים, במיוחד כשבשנה הבאה נשחק גם במסגרת אירופית, ואנחנו מאמינים שזה עוד חלק בפאזל שיעזור לנו להמשיך ולהציג קבוצה טובה ואטרקטיבית גם בשנה הבאה".

המנהל המקצועי זופר אבדיה הוסיף: "מוריס הוא האיש שנמצא בכל מקום במגרש. הוא שחקן מלהיב ואנרגטי שנותן דלק לכל החברים שלו לקבוצה. הוא היה האקס פקטור שלנו העונה, שחקן שתרם הרבה לקבוצה והתחבר במהירות ומגיע להנהלה קרדיט גדול מאד שהצליחו להשאיר אותו".

עוד בוואלה!

אורן אהרוני התאכזב: "השיפוט לא תאם את המעמד והרמה, זה צרם לי"

לכתבה המלאה
מוריס קמפ, בני הרצליה. קובי אליהו
ממשיך אצל מחזיקת הגביע. קמפ/קובי אליהו

קמפ חובר לחלק משמעותי מהסגל של הרצליה שממשיך - קווינטון הוקר וכריס באב חתמו על חוזים חדשים במהלך העונה, יאיר קרביץ ודורי סהר מחזיקים בחוזה, וכך גם אנדי ואן וליט לו אופציית יציאה עד לסיום החודש. סנדי כהן ישוב למכבי תל אביב, אך אמור לחזור להרצליה, כך שרוב הבסיס של הסגל של אורן אהרוני ועוזרו יואב שמיר יישמר. הרצליה תהפוך לאחת הקבוצות הראשונות שהיא לא מכבי תל אביב או הפועל ירושלים שמצליחה אחרי הצלחה גדולה לשמור על כמות כל כך גדולה של שחקנים לעונה הבאה.

בנוסף, בהרצליה מקווים כי הנהלת ליגת האלופות תאשר את אירוח המשחקים בשלב הבתים של המפעל באולם "היובל" בעיר, ואם לא נעשו שיחות ראשוניות עם היכלי הספורט על מנת לארח את שלב הבתים בהיכל שלמה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully