וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני התאכזב: "השיפוט לא תאם את המעמד והרמה, זה צרם לי"

9.6.2022 / 23:45

בני הרצליה מתוסכלת אחרי שנכנעה בסדרת הגמר, המאמן ביקר את השופטים וכריס באב הצטרף אליו: "אף אחד לא בא לראות אותם"

תקציר הניצחון של פנרבחצ'ה על אנאדולו אפס במשחק השני של סדרת הגמר בטורקיה/ספורט1

בני הרצליה מסיימת עונה נפלאה עם טעם חמצמץ. ההפסד 90:74 הערב (חמישי) להפועל חולון במשחק השני של סדרת הגמר, מנע מהם דאבל חלומי והותיר אותם עם הסגנות, ובסיום אנשי הקבוצה לא הצליחו להסתיר את התסכול. המנהל המקצועי זופר אבדיה אף הורחק עוד לפני שריקת הסיום אחרי ויכוח עם השופטים, ולאחר מכן גם המאמן אורן אהרוני ביקר את אנשי המשרוקית.

"כל השנה לא דיברתי על הנושא של השיפוט, אבל השיפוט היום לא תאם את המעמד ואת הרמה. זה קרה מתחילת המשחק, וזה קצת צורם", אמר אהרוני. "אני רוצה לברך את הפועל חולון, היא אלופה ראויה ומגיע לה. הם שיחקו היום טוב מאוד, עשו סלים גדולים, סלי מומנטום. זה מגיע לגיא ולכל המועדון הזה. אני מסתכל על עצמנו, עשינו עונה היסטורית למועדון הזה, הגענו לפסגות גבוהים בכדורסל הישראלי עם תקציב מהנמוכים בליגה. הזהות שלנו והמשחק הטוב היה שם, עם חבורה של שחקנים שהתאמנו קשה והביאו את המועדון לפסגות יוצאות דופן. אני גאה בכל הצוות שלנו".

אהרוני הוסיף: "הגענו למשחק הראשון אחרי פיק מאוד גבוה שלנו עם הניצחון על מכבי תל אביב. למשחק הראשון לא באנו מספיק ממוקדים ומרוכזים. אין ספק שהפסד הבית פחות או יותר הכריע את הסדרה הזאת, כי לנצח כאן זה מאוד קשה, למרות שעשינו ניצחון גדול פה העונה. הערב המומנטום והסלים החשובים הלכו לצד של חולון, הם היו יותר טובים מאיתנו. הפסד הבית הכריע את הסדרה".

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. דני מרון
סיום מתסכל לעונה גדולה. אורן אהרוני/דני מרון

כריס באב, שסבל מערב התקפי פושר אמר: "אני חושב שהיה ברור שתוכנית המשחק שלהם הייתה להוציא אותי מהמשחק כמה שאפשר. הם לא עזרו ממני, הם קפצו עליי בכל פעם שהכדור היה אצלי. אני מנסה לעשות את המהלכים הנכונים, ניסיתי להיות אגרסיבי אבל לא מצאנו את הקצב ולא היה לנו מומנטום. זה היה קשה, אני שמח מאיך שהעונה הלכה, הייתה לנו עונה גדולה, אין לנו על מה להוריד את הראש".

גם לבאב היו טענות לשופטים. "לא שמעתם אותי מדברים על השופטים, אבל יש כאלה שמנסים לשלוט במשחק יותר ממה שצריך. כשאתה בבמה כזאת, אין אדם אחד שבא לראות אותם, את השופטים, את ההופעה הקטנה שלהם", אמר.

על העתיד אמר באב: "מוקדם מדי לחשוב קדימה. אני יודע שהמאמן וההנהלה ישקיעו מחשבה וינסו להרכיב את הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים. שיחקנו נגד כל קבוצה בצורה קשוחה והגענו עד לגמר, עשינו את העבודה שלנו בצורה הטובה ביותר, נקווה שנמשיך באותה צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully