וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבני המחלוקת: הסעיפים המרכזיים במשבר בין האיגוד למנהלת

האם עירוני רמת גן תעלה, ומי ינהל את הליגה הבכירה: השאלות שעליהן יקום ויפול המשא ומתן שעשוי להיגרר לבית המשפט. בזיסמן נערכים לליגת העל

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

עונת 2021/22 בליגת העל בכדורסל הגיעה לסיומה ביום חמישי האחרון עם הזכייה של הפועל חולון באליפות, וכשגביע ווינר - הטורניר שיפתח את העונה הבאה - רחוק שלושה חודשים וחצי, אף אחד במנהלת הליגה או באיגוד הכדורסל לא יכול לומר בוודאות כמה קבוצות ישחקו בליגה הראשונה בעונה הבאה.

כזכור, המשבר ביחסים בין הצדדים נמשך כשנה, אחרי שבעונה שעברה אליצור נתניה לא הצליחה לעלות לליגת העל ועל פי ההסכם בין שני הגופים מספר העולות היה אמור לחזור לקבוצה אחת בלבד. בעקבות הדרישה של איגוד הכדורסל להמשיך עם שתי עולות, החמיר הסכסוך ובשיאו הודיע האיגוד כי השליטה בליגה הבכירה תחזור לידיו בעונה הקרובה, מהלך שראשי הקבוצות מתנגדים לו ועתירה בנושא כבר הוגשה על ידי האיגוד.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. אריאל שלום
יו"ר האיגוד עמירם הלוי. הסכסוך עם המנהלת ייפתר?/אריאל שלום

בתקופה האחרונה נפתח שוב משא ומתן בין הצדדים, אולם בפגישה הראשונה לא חלה התקדמות, כאשר פגישה שנייה צפויה להתקיים השבוע, בזמן שיו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ישהה במרוקו בביקור המיוחד שמתוכנן שם.

בשלב זה, בשני סעיפים מרכזיים צריך להימצא פתרון - הראשון הוא מספר העולות לליגת העל, כשעירוני רמת גן שסיימה כסגנית אלופת הליגה הלאומית ממתינה לאישור על עלייתה לליגה הראשונה וכבר החלה בהכנות בהתאם. הנושא השני הוא הניהול המקצועי של הליגה: באיגוד הכדורסל דורשים להקים ועדה שתחולק ביניהם לבין המנהלת ותקבע בכל העניינים המקצועיים המשמעותיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

במקביל, הוציא היום יו"ר ארגון השחקנים עודד שעשוע קריאה להתחשב בעמדתם בכל הנוגע לסכסוך הנוכחי: "כבר תקופה ארוכה שאיגוד הכדורסל ומנהלת הליגה מנהלים בינם לבין עצמם שיחות על מי יקבל החלטות ומי יקח את המושכות על הליגת על… אני שואל את עצמי מתי יקראו לשחקנים וישמעו את דעתם, מתי יבינו שענף הכדורסל בנוי משלוש צלעות ולא שתיים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully