וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן תגיש עתירה בדרישה להעלותה לליגת העל

21.5.2022 / 8:12

למרות שהפסידה בסדרת גמר הליגה הלאומית לקרית אתא, הקבוצה תעתור לבית הדין אם לא יוחלט להעלות גם אותה לליגה הבכירה, ועשויה להגיע גם לבית משפט אזרחי. במקביל, יחודשו השיחות בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

עירוני רמת גן אמנם הפסידה אתמול (שישי) בקרב העלייה לליגת העל בתום סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בה ניצחה עירוני קרית אתא 0:3, אך עבור אנשי הקבוצה, המאבק האמיתי רחוק מלהיגמר והם מאמינים בלב שלם כי הם ישחקו בליגת הבכירה בעונת 2022/23.

ברמת גן מתכוונים להגיש בימים הקרובים עתירה שתקבע כי הם עולים לליגת העל, לאחר שהבהירו על כך לרבים ובכירים באיגוד הכדורסל בתקופה האחרונה. לפי אנשי המועדון, הם התנהלו במהלך כל העונה מתוך נקודת הנחה שיהיו שתי עולות, וכל ההודעות האחרות אינן תקפות. עוד מקווים ברמת גן כי לא יצטרכו להגיע לבית משפט וכי הנושא יוסדר עוד לפני כן.

מאמן מכבי רמת גן, שמוליק ברנר. לירון מולדובן
רמת גן לא מוותרת על העלייה. שמוליק ברנר/לירון מולדובן

בימים האחרונים חלה התקדמות מסוימת בין מנהלת ליגת העל לאיגוד הכדורסל, שני גופים שנמצאים בסכסוך, והם צפויים לשוב לשולחן הדיונים על מנת להגיע להסדר חדש. כזכור, הצדדים הגיעו לפיצוץ שהחל עם דרישת המנהלת מהאיגוד לעמוד בהסכם לפיו מספר העולות יחזור לאחת בלבד, לאחר שאליצור נתניה לא הצליחה לעמוד בתנאי הסף לעלייה בקיץ שעבר. הפיצוץ הסלים, ובאיגוד הכדורסל החליטו כי הסמכות לניהול הליגה תשוב לאיגוד הכדורסל כבר בקיץ הקרוב, אך כעת, כאמור, הצדדים שבים לדיונים וייתכנו הסכמות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully