וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלונטה ווסט שוב נראה מקבץ נדבות ברחובות, ושוב עורר סערה

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 8:44

השיקום כשל: כדורסלן העבר, שסבל שנים ארוכות מבעיות סמים, תועד בתמונות עצובות ברחוב, וברשתות החברתיות מיהרו להגיב בתסכול

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

ברשתות החברתיות בארה"ב שוב הופצו הלילה (בין שבת לראשון) סרטונים שבהם נראה כדורסלן העבר דלונטה ווסט כשהוא מקבץ נדבות ברחובות. ווסט, שכידוע נאבק כבר שנים ארוכות עם הפרעות נפשיות שונות, כבר תועד בעבר ברחוב במצבי מצוקה שונים כשעל פי דיווחים הוא מכור לסמים ולאלכוהול. הפעם הוא נראה מחזיק שלט כלשהו, מתקרב לרכב ואף פותח בשיחה עם האדם שצילם אותו.

התמונות המטרידות של ווסט מגיעות דווקא אחרי אופטימיות מסוימת שנרשמה מכיוונו. הפעם האחרונה ששמו עלה בתקשורת היה בחודש מרץ האחרון, כשדווח שיש ניסיון להחזיר אותו לעולם הכדורסל ולשתף אותו בליגת ה-3 על 3 - אך על פי הצילומים הניסיון לשקמו כשל, והפעם הוא נראה ברחובות וירג'יניה.

לווסט יש היסטוריה של בעיות התמכרות שונות, הוא כבר עבר לא מעט גמילות, כולל אחת תחת פיקוחו של מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס, הקבוצה שבה שיחק בעבר. "אין ספק שזה אחד הסיפורים העצובים בתולדות ה-NBA", נכתב הלילה באתר הפופולרי "clutchpoint", "לא נותר אלא להתפלל עבורו, ולקוות שאנשים עדיין ימשיכו לנסות להגיש לו יד לעזרה".

עוד בוואלה!

אין מוצא: סיפורו קורע הלב של דלונטה ווסט

לכתבה המלאה

בחודש מרץ האחרון: דלונטה ווסט על המגרש

במקביל, כמובן, נרשמה ברשתות ביקורת חריפה על הפרסום של התמונות, ובמיוחד על האדם שזיהה את ווסט ברחוב, ניגש אליו עם מצלמה פתוחה ותיעד אותו, ומיהר להעלות את התיעוד לרשתות החברתיות. "אם אתם רואים אותו, ברחוב, מקבץ נדבות, עדיף שתציעו לו עזרה, כסף או ארוחת צהריים, ולא מיד תמהרו לשלוף את המצלמה ולהעלות לרשתות החברתיות", כתב אחד הגולשים.

ווסט בן ה-38 שיחק 8 עונות ב-NBA, ארבע מהן בבוסטו סלטיקס, שלוש לצד לברון ג'יימס בקליבלנד ותקופה קצרה בדאלאס. ב-432 משחקים בקריירה רשם ממוצעים של 9.7 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully