וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קייליני עבר לארצות הברית, פירלו יאמן בטורקיה

הבלם בן ה-37 נפרד מיובנטוס והצטרף ללוס אנג'לס פ.צ, המאמן ינסה את מזלו בפתיח קרגומרוק. מנצ'סטר סיטי מקשה על ברנרדו סילבה לעבור לברצלונה, לואיס סוארס מתלבט היכן לחתום וברצלונה מכינה חוזה ללבנדובסקי

תקציר: אוסטריה - צרפת 1:1/ספורט1

העברות

* ג'ורג'ו קייליני עזב כידוע את יובנטוס וגם פרש מנבחרת איטליה במשחק הפיינליסימה נגד ארגנטינה, אבל בגיל 37 מצא בית חדש כשחתם בלוס אנג'לס פ.צ מליגת ה-MLS האמריקאית.

* וולפסבורג רכשה מנירנברג ב-2.5 מיליון יורו את קיליאן פישר, מגן נבחרת גרמניה הצעירה שחתם על חוזה עד 2027.

* חוליו בופאריני בן ה-33, שזכה באליפויות עם סן לורנסו ובוקה ג'וניורס, חזר לארגנטינה אחרי שנה אחת בספרד (ווסקה וקרטחנה) כשחתם בקבוצת נעוריו טאז'רס, אותה עזב ב-2010.

* עכשיו זה רשמי: אנדראה פירלו מונה למאמנה של פתיח קרגומרוק מהליגה הראשונה בטורקיה. זו תהיה קבוצתו השנייה, כשנה אחרי שפוטר מיובנטוס.

* אליסון דוס סנטוס בן ה-31, אקס מכבי פתח תקוה, מכבי חיפה ובני יהודה, חתם בשורות אומרנייספור, העולה החדשה לליגה הטורקית הבכירה. דוס סנטוס חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
סימן את היעד. סאדיו מאנה/רויטרס

שמועות

* על פי "המירור", מנצ'סטר סיטי דורשת 80 מיליון יורו מבנרדו סילבה. כידוע, פפ גווארדיולה הבטיח לפורטוגלי שהוא ישחרר אותו אם תגיע הצעה ראויה, אבל בתקשורת האנגלית נטען שאלופת אנגליה דורשת סכום שלא יאפשר לברצלונה לצרפו. הקטלנים מקווים לצרפו כמחליף לפרנקי דה יונג, שעשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד.

* דרווין נונייס נותר מחוץ לסגל של אורוגוואי למשחק מול פנמה כדי להשלים את המעבר לליברפול בימים הקרובים. החלוץ צפוי להמריא לאנגליה בעקבות הסיכום שהושג מול בנפיקה, שתקבל עבורו 80+20 מיליון יורו.

* על פי "סקיי גרמניה", סאדיו מאנה הבהיר שוב כי ברצונו לעזוב את ליברפול לטובת באיירן מינכן, ובשיחה עם המאמן יוליאן נאגלסמן אף אמר: "אשחק היכן שתצטרך, אני רוצה להגיע".

* על פי RMC ספורט, פריז סן ז'רמן אכן בדקה לגבי רוברט לבנדובסקי מול באיירן מינכן, אבל החלוץ רוצה לעבור לברצלונה. ב"ספורט" הקטלאני דווח כי הוא יקבל 12 מיליון יורו לעונה אם יחתום. במקביל באנגליה טוענים הבוקר שגם מנצ'סטר יונייטד מתכננת מהלך על לבנדובסקי, ובאיירן מינכן שוב שולחת מסרים לפולני, או שמא לקבוצות שמעוניינות בו, כשהמנהל המקצועי חסן סליהאמידז'יץ' שוב הצהיר: "יש לו פה חוזה עד 2023, ואנחנו מאוד שמחים שהוא כאן. אני חושב שהדברים יירגעו מעכשיו. אנחנו יודעים מה יש לנו, ומה לו יש כאן. דיברנו על ההצהרות הפומביות שלו, וכולנו צריכים להרגיע מעכשיו".

* מונאקו, שקיבלה הרבה כסף ממכירת אורליאן טשואמני לריאל מדריד, מתכוונת להשקיע את חלקו על שחקן הכנף היפני טאקומי מינאמינו. ליברפול דורשת כ-15-20 מיליון יורו.

* טוטנהאם רוצה מגן שמאלי חדש ופנתה לאואן וינדאל, שחקנה בן ה-22 של אלקמאר (11 הופעות בנבחרת הולנד) שמחוזר גם על ידי יובנטוס, נאפולי וליון.

* ב"איל מאטינו" מדווחים: נאפולי נערכת לעזיבת מתאו פוליטאנו ורוצה להחתים במקומו את עדנאן ינוזאי הבלגי, שסיים את חוזהו בריאל סוסיאדד.

* ג'ורג'ו סקאלביני, הבלם בן ה-18 של אטאלנטה שהגיע כבר לסגל נבחרת איטליה, נמצא על הכוונת של אתלטיקו מדריד שפנתה לאיטלקים ונתקלה בינתיים בסירוב.

עדנאן ינוזאי שחקן ריאל סוסיאדד כובש מול דויד סוריה שוער חטאפה. רויטרס
יעבור לאיטליה? עדנאן ינוזאי/רויטרס

* פריז סן ז'רמן לא נבהלה מדרישותיה הכספיות של אינטר עבור מילאן שקריניאר, ולטענת ג'אנלוקה די מארציו, השיחות בין המועדונים מתקדמות בכיוון חיובי. אתמול דווח כזכור שהנראזורי דורשים בין 70 ל-80 מיליון יורו, אבל בפריז יודעים כי אינטר צריכה למכור שחקנים ואופטימיים שהעסקה תצא לפועל.

* רומן סייס, קפטן נבחרת מרוקו שסיים את חוזהו בוולבס, סיכם לשלוש שנים בבשיקטאש ויגיע ביום שלישי לאיסטנבול כדי לחתום. הקבוצה רוצה גם את ואוט וחהורסט ואלכסנדר סורלות לחיזוק ההתקפה.

* אולימפיאקוס מנסה להחתים את קייל לארין, חלוץ נבחרת קנדה שנחשב לשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בבשיקטאש.

* בתקשורת הארגנטינאית פורסם שריבר פלייט לוחצת על לואיס סוארס, שמתלבט אם לשוב לדרום אמריקה. האורוגוואי גם הוזכר כמועמד לארסנל שמחפשת חלוץ אחרי הפרידה מאלכסהדר לקאזט ובנוסף עלה שמו בהקשר של לאציו האיטלקית.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן חוגג. Matthias Hangst, GettyImages
לא מקלים עליו את החיים. לבה/GettyImages, Matthias Hangst

* פאולו דיבאלה קרוב מאוד לאינטר. הארגנטינאי יחתום על חוזה של 6 מיליון יורו + מיליון בבונוסים, סכום נמוך יותר ממה שיובנטוס הציעה לו ב-2021, לפני שחזרה בה. דיבאלה דחה את ההצעות מאנגליה, רצה לעבור לספרד אבל לא קיבל הצעות מפתות ו"יסתפק" באינטר.

* יובנטוס מאמינה: העסקה על צירופו של פול פוגבה קרובה להיסגר, הקשר הצרפתי יחתום לארבע שנים ויקבל כ-8 מיליון יורו לעונה.

* נשיא ריבר פלייט מאשר: "יצרנו קשר עם לואיס סוארס, עכשיו זה תלוי רק בו".

* פרנק דה יונג נשאל הלילה אחרי המשחק של נבחרת הולנד האם יעבור הקיץ למנצ'סטר יונייטד, וענה: "אני לא חושב (צוחק)... אני לא יכול להגיד כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully