וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: אורליאן טשואמני סיכם לשש עונות

שחקנה של מונאקו יעבור לאלופת אירופה, כשהחתימה וההצגה יהיו בשלישי בכפוף לבדיקות רפואיות. הבלאנקוס שילמו כ-100 מיליון יורו

מגש אירוח לליגת האלופות/רוני שרמייסטר

אפשר לברך. ריאל מדריד הודיעה היום (שבת) על הרכש השני שלה לקיץ הזה: אורליאן טשואמני סיכם באלופת אירופה לשש העונות הקרובות ויעבור אליה ממונאקו, תמורת סכום שלפי הדיווחים יגיע לכ-100 מיליון יורו אחרי בונוסים.

הקשר האחורי בן ה-22, שהצטרף לאנטוניו רודיגר ברשימת החיזוקים לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בחלון ההעברית הנוכחי, ירחיב את המושבה הצרפתית בסגל הבלאנקוס, הכוללת גם את אדוארדו קמאבינגה ופרלאן מנדי, כאשר מבחינת ריאל מדריד מדובר ביורש המיועד לקאסמירו, תהליך שאמור כמובן להתבצע בהדרגה ולא בטווח המיידי.

אורליאן טשואמני שחקן מונאקו. Sylvain Lefevre, GettyImages
ילבש את מדי ריאל מדריד בשש העונות הקרובות. טשואמני/GettyImages, Sylvain Lefevre

מעמד החתימה הרשמי של טשואמני יתרחש ביום שלישי הקרוב בשעה 13:00 שעון ישראל, זאת לאחר שהשחקן יבצע את הבדיקות הרפואיות במתקני המועדון, ולאחר מכן מתוכננת ההצגה שלו ומסיבת עיתונאים בה ידבר לראשונה כשחקן ריאל מדריד.

מדובר בהעברה הרביעית הכי יקרה בהיסטוריה של ריאל מדריד (דמי הרכישה ההתחלתיים עומדים על 80 מיליון יורו), כשרק גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו ואדן הזאר עוקפים את הצרפתי. בעונה האחרונה, הרכש הטרי של הבלאנקוס כבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים ב-50 הופעות בכל המסגרות במדי מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully