וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סוכמה העברת נונייס לליברפול, חראפנברך בבאיירן

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 17:25

על פי פבריציו רומאנו, האדומים ישלמו לבנפיקה 80 מיליון יורו (עם אופציה לעוד 20) והחלוץ יחתום לחמש שנים. אייאקס תקבל 20 מיליון על הקשר שלה

תקציר: אוסטריה - צרפת 1:1/ספורט1

העברות

* ריאל מדריד הודיעה רשמית כי אורליאן טשואמני סיכם במועדון לשש העונות הקרובות. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שמועות

* על פי פבריציו רומאנו, ליברפול הגיעה הבוקר (שבת) לסיכום עם בנפיקה על רכישת דרווין נונייס תמורת 80 מיליון יורו ועוד 20 מיליון על סעיפים שונים. החלוץ האורוגוואי אמור לחתום על חוזה לחמש שנים.

* על פי כריסטיאן פאלק ב"בילד", ריאן חראפנברך חתם על חוזה בבאיירן מינכן עד 2027 וההודעה הרשמית תצא בהמשך היום. אייאקס תקבל על הקשר בן ה-20 סכום של 20 מיליון יורו, עוד 5 מיליון על סעיפים שונים וכן 7 אחוזים ממכירה עתידית. "באיירן מועדון גדול שחייב לזכות בתארים גדולים, ולזה גם אני מצפה", אמר. "אני שמח להיות עכשיו במינכן".

* אחרי שסיים את החוזה שלו בריאל מדריד, מרסלו זוכה להתעניינות מקטאר, איחוד האמירויות וטורקיה ולפי הדיווחים בספרד הוא מעדיף לעבור לטורקיה.

* בתקשורת הגרמנית טוענים שכריסטופר אנקונקו יחתום על חוזה חדש ויישאר בר.ב. לייפציג. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הביעו עניין בחלוץ של נבחרת צרפת, שהעדיף להישאר בגרמניה. לפי הדיווח, בחוזה החדש יהיה סעיף יציאה של 60 מיליון יורו, שייכנס לתוקף כבר בקיץ הבא.

* אינטר דחתה של 50 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן עבור מילאן שקריניאר. באתר הצרפתי "Foot Mercato" נכתב כי על אף נכונותו של הבלם הסלובקי לעבור לעיר האורות, הנראזורי מכוונים לרווח של 80 מיליון יורו מהעסקה, אך עשויים להתגמש ל-70 מיליון. שקריניאר סומן כמטרה המרכזית לחיזוק ההגנה והמנג'ר החדש לואיס קמפוס יגיע לאיטליה על מנת לקדם את הרכישה, זאת למרות שאינטר כבר פתחה במגעים להארכת החוזה של הבלם, שמסתיים בקיץ הבא.

* בברזיל מדווחים כי שחקן הנבחרת רישרליסון נמצא במשא ומתן מתקדם עם טוטנהאם, שצפויה לשלם עבורו כ-60 מיליון יורו לאברטון.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: טלטלה בפ.ס.ז' - קמפוס מחליף את לאונרדו, פוצ'טינו הבא שיעזוב

לכתבה המלאה
פול פוגבה, קשר מנצ'סטר יונייטד. PAUL ELLIS, GettyImages
מינוי זידאן לא ישפיע עליו. פוגבה/GettyImages, PAUL ELLIS

* פול פוגבה החליט באופן סופי לחזור ליובנטוס, כך טוען העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, וגם אם זינדין זידאן ימונה למאמן פריז סן ז'רמן, הצרפתים לא ימנעו את הקאמבק של הקשר לטורינו. לגברת הזקנה נותר רק להגיע להבנות כספיות עם פוגבה.

* עוד שלושה שחקנים שיובנטוס מעוניינת בהם, לפי די מארציו: ניקולו זאניולו, דומניקו ברארדי ופיליפ קוסטיץ'.

* עדיין לא התקיימה פגישה בין אינטר לצ'לסי בנוגע לרומלו לוקאקו ואין מגעים בין הצדדים.

* אגוסטין אלבארס האורוגוואי עוזב את פניארול כדי להצטרף לססואולו האיטלקית, שתשלם בתמורה 11 מיליון יורו.

* נכון לעכשיו אין מגעים בין ריבר פלייט למאורו איקרדי, למרות השמועות. אין מו"מ בין הקבוצה הארגנטינאית לפריז סן ז'רמן, איקרדי או הסוכנים שלו. לחלוץ אין רצון לחזור לארגנטינה בקיץ.

* לידס יונייטד מצפה להרוויח לפחות 55 מיליון יורו ממכירת ראפיניה, שמועמד לברצלונה. פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" עדכן כי למרות התעניינות מצד ארסנל, התותחנים לא הגישו הצעה עבור הברזילאי ומרוכזים בניסיונות לצרף את גבריאל ז'סוס ויורי טילמאנס.

* ב"סקיי" דווח שטוטנהאם קרובה לרכישת ג'ד ספנס, שחקן הכנף בן ה-21 שסייע לנוטינגהאם פורסט להעפיל לפרמיירליג כמושאל מממידלסבורו. הספרס צפויים לשלם כ-20 מיליון ליש"ט עבורו.

* ליל הגישה הצעה למאמן הפורטוגלי פאולו פונסקה כדי שיחתום לשנתיים ויחליף את ז'וסלן גורבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully