וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: טלטלה בפ.ס.ז' - קמפוס מחליף את לאונרדו, פוצ'טינו הבא שיעזוב

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 22:06

המנהל המקצועי המועדף על אמבפה יוכרז בקרוב, קודמו עזב בטונים צורמים והארגנטינאי הבא בתור. דרווין נונייס סיכם בליברפול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

העברות

* זה היה ידוע כבר מספר ימים והיום זה רשמי: אלכסנדר לקאזט עזב את ארסנל וחתם על חוזה עד 2025 בליון, הקבוצה ממנה הגיע לאנגליה.

* שאלקה, שחזרה לבונדסליגה אחרי עונה אחת, החתימה לשלוש שנים את הקשר הצרפתי פלורן מולה בן ה-30. מונפלייה קיבלה עבורו רק 700 אלף יורו כי נכנס לשנת חוזה.

* ולנסיה הודיעה על מינויו של ג'נארו גאטוזו למאמן הקבוצה. האיטלקי חתם בשורות העטלפים על חוזה לשנתיים.

שמועות

* הטלטלה בפ.ס.ז' הגיעה: פבריציו רומאנו מדווח שלואיס קמפוס יוכרז בקרוב כמנהל המקצועי החדש של המועדון, אחרי שלאונרדו עזב בטונים צורמים, מבלי שהקבוצה הודיעה על כך. לפי רומאנו, מאוריסיו פוצ'טינו הוא הבא בתור שיעזוב.

* יובנטוס מחפשת שחקן כנף וב"גאזטה" האיטלקי דווח כי מבין אנחל די מריה ודומניקו ברארדי, המאמן מסימיליאנו אלגרי מעדיף לראות את הארגנטינאי מגיע לקבוצה בשל "הניסיון שלו בליגת האלופות והיכולת שלו להנהיג קבוצה". כידוע, על די מריה אין צורך לשלם דמי העברה משום שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן, בניגוד לשחקן הכנף האיטלקי שנמצא תחת חוזה לשתי עונות נוספות בססואולו.

* אינטר הגישה הצעה רשמית לפאולו דיבאלה בפגישה עם נציגיו אמש (רביעי). על פי פבריציו רומאנו, הארגנטינאי קיבל הצעה לחתום לארבע שנים והפגישה הוגדרה כחיובית, אך אין הסכמות סופיות בנוגע לשכר, שיעמוד על פי דיווחים אחרים על 6 מיליון יורו לפני בונוסים.

* עמנואל מקרון, נשיא צרפת שסייע לפריז סן ז'רמן להשאיר את קיליאן אמבפה, נשאל לגבי הגעה של זינדין זידאן לתפקיד מאמן האלופה והשיב: "לטובת הכדורגל הצרפתי וצרפת, יהיה נהדר אם הוא יגיע לאמן מועדון צרפתי גדול". למרות זאת, כריסטוף גאלטייה הוא המועמד המוביל כרגע לאימון פ.ס.ז'.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על פרנקי דה יונג ועל פי דיווחים בקטלוניה הציעה לברצלונה 60 מיליון יורו בתוספת 20 מיליון על סעיפים שונים בניסיון לרכוש את קשר נבחרת הולנד.

* ג'ושוע בארנט, סוכנו של גארת' בייל, הדף את השמועות בנוגע לחתימה בחטאפה וגיחך: "אין לי אפילו את המספר של נשיא חטאפה".

דרווין נונייס, חלוץ בנפיקה. PAUL ELLIS, GettyImages
בקרוב אנפילד יהיה המגרש הביתי. נונייז חוגג נגד ליברפול/GettyImages, PAUL ELLIS

* ליברפול הגיעה לסיכום עם דרווין נונייס על תנאיו האישיים, כך מדווח דייויד אורנסטיין מה"את'לטיק". הצדדים עדיין לא חתמו על מסמכים וטרם הושג סיכום מול בנפיקה. קבוצת הפאר מפורטוגל צפויה לקבל כ-100 מיליון יורו במסגרת העסקה וכעת השיחות הן בנוגע למבנה שלה. קבוצתו של החלוץ בן ה-22 דורשת כ-80 מיליון יורו ועוד 20 מיליון בבונוסים בגין סעיפים אותם היא מגדירה כ"ריאלים".

* ב-RMC ספורט טוענים כי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בווסלי פופאנה, בלם לסטר סיטי שמחירו מוערך בכ-80 מיליון יורו.

* ג'ונתן קלוס, המגן/כנף הימני של לאנס ונבחרת צרפת, אישר כי הוא במגעים עם אתלטיקו מדריד.

* נשיא אתלטיקו הבהיר כי המשא ומתן בעניינו של אלברו מוראטה תלוי כעת ביובנטוס, שצריכה להחליט מה ברצונה לעשות איתו. יובנטוס לא מימשה את אופציית הרכישה, אבל מסימיליאנו אלגרי רוצה להשאיר אצלו את החלוץ הספרדי ויש ניסיון ליצור עסקה חדשה.

* ווסטהאם מעוניינת להחתים את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, לו ליברפול מוכנה לאפשר לעזוב בקיץ.

* סאות'המפטון מתקרבת לרכישת גאווין באזונו, שוער נבחרת אירלנד בן ה-20 ששיחק כמושאל בפורטסמות' ושייך למנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה תקבל עבורו כ-10 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully