וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ליידנר כשיר לאיסלנד, מונס דאבור מצפה לחזור להרכב

11.6.2022 / 14:16

למרות ההתכווצות שחש, המגן יוכל לפתוח ובנבחרת מרוצים מטבילת האש שלו, כשליידנר מכוון לצאת לחו"ל הקיץ. החלוץ ישוב ל-11?

נבחרת ישראל עם הנחיתה באלבניה/ההתאחדות לכדורגל

דורון ליידנר, שהוחלף אמש (שישי) במשחק מול אלבניה, כשיר למשחק מול איסלנד מחרתיים. המגן השמאלי הצעיר, שפתח בשני המשחקים של נבחרת ישראל בקמפיין ליגת האומות הנוכחי, חש התכווצות שרירים קלה וביקש להתחלף במשחק בטיראנה. הבוקר דיווח ליידנר לראשי הנבחרת כי הוא כבר חש טוב, כך שאלון חזן יוכל להשתמש בו מחרתיים ברייקיאוויק.

ארמנדו ברויה שחקן נבחרת אלבניה מול דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
טבילת אש מוצלחת. ליידנר שומר על ברויה אמש/רויטרס

ליידנר הוא אחת הבשורות של הנבחרת החדשה בראשות חזן ויוסי בניון. חזן האמין שהוא יקפיץ אותו מהנבחרת הצעירה ויקבל מגן שמאלי להרבה שנים בנבחרת הלאומית, ועד כה, שחקנה של הפועל תל אביב הצדיק את האמון בו. בשני המשחקים בליגת האומות מול יריבות מהדרג של ישראל, הציג ליידנר יכולת גבוהה ובעיקר בישל שני שערים חשובים מאוד, אמש את השער הראשון למנור סולומון ומול איסלנד את שער השוויון של שון וייסמן. בנבחרת מאוד מרוצים מהמגן הצעיר ובטוחים שהכדורגל הישראלי ייצא נשכר מטבילת האש הראשונה שעשה ליידנר במדים הלאומיים.

אגב, למרות שכל הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי לוטשות עיניים לעבר ליידנר, אין למגן וגם לא להפועל תל אביב כוונה לעשות מעבר בארץ, אלא רק לצאת לחו"ל כבר הקיץ.

עוד בוואלה!

גם באלבניה התרשמו: "מי שלא יהיה הסולומון הזה, הוא שחקן נפלא"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל, מונס דאבור, מול אלבניה. רויטרס
מצפה לחזור להרכב. דאבור במשחק באלבניה/רויטרס

הנבחרת ערכה הבוקר אימון באלבניה, בו נטלו חלק רק השחקנים שלא פתחו אמש. אחר הצהריים תמריא הנבחרת לאיסלנד, כשאת האימון היחיד באצטדיון בו ייערך המשחק היא תערוך מחר בערב.

מי שמצפה לפתוח בהרכב הפעם הוא מונס דאבור, שנכנס אמש מצוין מהספסל ועשוי לקבל את חולצת ההרכב בחזרה מחזן ובניון. גם רמזי ספורי, שנכנס במחצית והיה שותף למהפך שעשתה הנבחרת, עשוי להיכלל ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully