וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באלבניה התרשמו: "מי שלא יהיה הסולומון הזה, הוא שחקן נפלא"

האלבנים למדו להכיר את הכישרון משחטאר: "עשה כל מה שהוא רצה". שחקן העבר טוען: "השחקנים שלנו הקלו ראש בישראל, ושילמו"

תקציר: דנמרק - קרואטיה 1:0/ספורט1

תסכול רב באלבניה אחרי ההפסד הביתי 2:1 אמש (שישי) לישראל. האלבנים קיוו לפתוח את הקמפיין בליגת האומות בצורה הרבה יותר טובה והאמינו שהם ראויים לסיים בראשות הבית, אבל מדורגים אחרי שני מחזורים במקום השלישי והאחרון עם נקודה אחת בלבד מתוך שש אפשריות.

באלבניה הפנו אצבע מאשימה לעבר המאמן אדי רייה, שכביכול איחר בתגובות להתרחשויות במשחק ולא מנע את הקריסה של שחקניו במחצית השנייה, במהלכה ישראל השלימה מהפך. גם באלבניה הופתעו מהיכולת של מנור סולומון, גיבור הניצחון הישראלי שכבש צמד.

"מגיע כל הכבוד לישראל. מי שלא יהיה המנור סולומון הזה, הוא שחקן סולידי מאוד ועשה כל מה שהוא רצה מול ההגנה שלנו. התצוגה שלנו במחצית השנייה הייתה פשוט מבישה", כתבו בתקשורת האלבנית.

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון חוגג. אודי ציטיאט
סחט מחמאות. סולומון/אודי ציטיאט

גם באנגליה התרשמו מהאיכות והיצירתיות של סולומון

שחקן הנבחרת לשעבר ארווין פקאי, ששימש כפרשן הטלוויזיה האלבנית במשחק, אמר ש"היה נראה שהשחקנים שלנו עלו למגרש בתחושה שהם פייבוריטים. הם קצת זלזלו בישראל, ושילמו ביוקר".

לדבריו של מאמן הנבחרת אדי רייה, אלו האשמות לא נכונות. "כל מי שמבין בכדורגל יודע שישראל נבחרת חזקה. ראינו את זה היום. הם פתחו את המשחק טוב יותר, והיו מסוכנים מאוד בהתקפה. לצערי, עשינו שגיאות קשות בהגנה והגשנו להם את הניצחון על צלחת. זה חבל מאוד, אבל בתור מאמן אני יכול רק לתת הוראות - השחקנים הם אלה שצריכים לבצע אותן על הדשא. היום זה לא קרה".

המשחקים שנותרו בבית ב', דרג ב'

13.6, איסלנד - ישראל
24.9, ישראל - אלבניה
27.9, אלבניה - איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully