וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאדוליד תחליט לגבי ליש, סייף מתקרב, רודריגס בשיחות עם קבוצות אחרות

10.6.2022 / 11:04

הספרדים יכריעו בימים הקרובים לגבי הבלם ששייך למכבי חיפה. הירוקים שלא דיברו עם רודריגס מאז סיום העונה אופטימיים לגבי צירוף כוכב מ.ס. אשדוד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

ויאדוליד הספרדית צפויה לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי בלמה הצעיר של מכבי חיפה יונתן ליש. לספרדים יש אופציה לרכוש את כרטיסו של הבלם ששיחק השנה כמושאל בקבוצת הנוער הספרדית.

בחיפה בכל מקרה אין כוונה להפוך את ליש לשחקן סגל וההערכה במועדון הישראלי היא שהספרדים שהתרשמו מאוד מהיכולת של הבלם אכן יממשו את האופציה על הבלם.

ליש נמצא בימים אלה עם נבחרת הנוער של ישראל ונחשב לבלם העתיד של הכדורגל הישראלי. דובר ויאדוליד מריו מיגל הגיב לדברים בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר "אכן עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין וזו תתקבל בקרוב".

נונו דה קוסטה במדי קון. רויטרס
החלוץ הבא של מכבי חיפה? נונו דה קוסטה/רויטרס

בעניין אחר, בחיפה ממשיכים בניסיונות להתחזק. הירוקים ינסו לצרף את נונו דה קוסטה או את פרנצדי פיירו. בצוות המקצועי משוכנעים שאחד משני החלוצים, אם יגיע, ישדרג את החלק הקדמי.

במקביל ממשיכות השיחות עם דניאל סונדגרן השבדי. המגן נכלל בסגל הנבחרת במשחקה אתמול נגד סרביה והירוקים אופטימיים מאוד לגבי צירופו.

קני סייף שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
אופטימיות במכבי חיפה. סייף/דני מרון

במכבי חיפה אופטימיים גם לגבי הגעתו של קני סייף. כזכור, בחודש ינואר החלו שיחות על צירופו שחקנה של מ.ס. אשדוד לחיפה בעונת 2022/23 ובשבועות האחרונים חלה התקדמות. השחקן יתחתן מחר (שבת) ולאחר מכן יואצו המגעים כדי לצרפו לקבוצה. אם סייף אכן יצטרף, גוברים הסיכויים שיוחתם בלם זר ולא מגן זר.

מי שעושה רושם שמתרחק מהישארות בחיפה הוא חוסה רודריגס. עד כה בחיפה לא דיברו כלל עם הספרדי מאז סיום העונה. הקשר רוצה מאוד להישאר בחיפה אך בשל העובדה שהירוקים הבהירו שהם מחפשים שלושה זרים חדשים, נתן הוראה לסוכנו להתחיל בשיחות עם קבוצות אחרות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully