וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שואפת להחתים את דניאל סונדגרן עד תחילת האימונים

6.6.2022 / 13:17

המטרה היא שהמגן השבדי יערוך הכנה מלאה לעונה. במועדון מעריכים כי ג'וש כהן יאריך את חוזהו עד סוף השבוע, ינקו וניצן החלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

מכבי חיפה תנסה לקדם את המגעים עם המגן השבדי דניאל סונדגרן, שנמצא בשלבים מתקדמים של המשא ומתן עם אלופת המדינה. המטרה של הצוות המקצועי הירוק היא שסונדגרן ינחת בישראל עד ה-19 ביוני, על מנת שיוכל להתחיל עם הקבוצה את אימוני טרום העונה ויעשה הכנה מלאה.

בכלל, ללא קשר לשבדי, השאיפה במכבי חיפה היא להחתים את כל שחקני הרכש עד היציאה למחנה האימונים, ומוקדם ככל שיתאפשר. שחקני הקבוצה יחלו באופן רשמי את האימונים ב-19 בחודש, כאשר ארבעה ימים לפני כן יתייצבו הצעירים והמושאלים לתחילת ההכנה ויתר השחקנים יקבלו תכניות כושר לאותם ימים.

דניאל סונדגרן, שחקן נבחרת שבדיה. David Lidstrom, GettyImages
רוצים להנחיתו בהקדם. סונדגרן בנבחרת שבדיה/GettyImages, David Lidstrom

בינתיים, בכרמל עסוקים גם בשאלת עתידו של ג'וש כהן. ההערכה במכבי חיפה היא שכהן יישאר בקבוצה והסאגה תיגמר עד סוף השבוע בהארכת חוזה של השוער. במועדון מאוד מקווים שכך יהיה, לאור העובדה שאין בסגל מקום לשוער זר ובעיני הצוות המקצועי גם אין שוער ישראלי שמפגין עליונות מעל היתר.

אם יקרה משהו לא צפוי וכהן לא ימשיך, אריק ינקו ואיתמר ניצן הם המועמדים המובילים להחליפו בשער של הירוקים. ינקו אמנם חתם בבני ריינה, אך כפי שנכתב אתמול, הוא הכניס לחוזהו סעיף שחרור למכבי חיפה שתוקפו עד סוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully