וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בקיפאון כלכלי, תיאלץ למכור שחקן בכיר אחד לפחות

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 11:46

שחקני רכש משמעותיים רחוקים מלהצטרף לאדומים בשל בעיות תקציב. תוכנית העבודה בנויה על מכירה של לפחות אחד מבין שי אליאס, אושר דוידה ודורון ליידנר. אין התקדמות עם דוניו והרוש

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין לא צירפה שחקני רכש לקראת העונה הבאה, כאשר בשלב זה, כל עוד לא עזבו שחקנים חתומים המועדון נמצא בבעיה כלכלית. הקבוצה משכה מספר הלוואות מהעונה שעברה, יחד עם ערבויות שחובה לשים בבקרה עבור פסקי בורר. סכום שבסיכום מגיע ליותר מ-4 מיליון ש"ח.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
הפועל תל אביב תיאלץ למכור אותו? אושר דוידה/אריאל שלום

בשל כך, תכנית העבודה במועדון בנויה על מכירה של לפחות שחקן אחד מבין שי אליאס, אושר דוידה ודורון ליידנר. זאת בתקווה להכניס 4-5 מיליון ש"ח שיאזנו את התקציב. צרה כלכלית נוספת היא חרם האוהדים, כאשר בבקרת התקציבית עוקבים ולא יאשרו הכנסות עתידיות ממכירת מנויים וכרטיסים על פי העונה האחרונה במידה שהחרם יימשך. זאת כלקח ממקרה בית"ר ירושלים בעונה האחרונה.

לגבי הצוות המקצועי, עדיין לא התקבלה החלטה אם נמרוד קוסטיקה יצטרף לעומר דמארי וישמש כעוזר נוסף של קובי רפואה. בתוך כך, אין התקדמות עם גודסוויי דוניו ואריאל הרוש, שבשלב זה דורשים חוזה לשנתיים. במקרה של דוניו דרישת השכר שלו היא ל-240 אלף יורו, מה שהאדומים לא ישלמו לו גם לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully