וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לצרף את אריק ינקו אם ג'וש כהן יעזוב

29.5.2022 / 9:03

במועדון מעריכים שהסיכויים שכהן יישאר גברו, אך מודים: "אי אפשר לחכות לו לנצח". אם יעזוב, שוער מכבי פתח תקוה מיועד להיאבק על ההרכב עם משפתי. בצוות המקצועי מתלבטים לגבי רודריגס

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה תנסה לצרף את אריק ינקו אם ג'וש כהן לא יישאר במועדון. בחיפה רוצים שכהן יישאר ואף הבהירו לו שהוא יצטרך להחליט בתוך זמן קצר אם הוא מסכים לחוזה שהוצע לו או שמא ממשיך לבחון אופציות. במקרה שימשיך לבדוק אופציות, בחיפה יחלו במגעים ראשוניים כדי לצרף את ינקו ולא ימתינו יותר, כאשר המטרה היא שרועי משפתי וינקו ייאבקו על המקום בהרכב.

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן עם חוסה רודריגס. אודי ציטיאט
יישאר בחיפה? ג'וש כהן/אודי ציטיאט

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

ההערכה של גורמים בחיפה היא שהסיכויים שכהן יישאר גברו והעובדה שאינו מוצא קבוצה בליגה הראשונה בארצות הברית או לחילופין בליגת המשנה באנגליה, שם ניסה לחפש קבוצה, מגבירה את הסיכויים שכהן ייענה לחוזה שהונח כבר מזמן בפניו ויחתום. "ברור שאנחנו רוצים להישאר עם שלושת השוערים הקיימים שלנו", אמר גורם בחיפה, "אבל אי אפשר לחכות לג'וש לנצח. אם הוא לא יחתום אז כמובן שננסה למלא את החסר".

משפתי ורועי פוקס יישארו גם כן, כאשר המטרה היא שאיתמר ישראלי ימצא קבוצה וייצא ממצבת השוערים. בחיפה ממשיכים גם בחיפוש אחר מגנים וחלוץ כאשר ינון אליהו מתקרב לקבוצה. בחיפה מייעדים לאליהו תפקיד של שחקן סגל בעמדת המגן הימני ונראה שישנה התקרבות בין הצדדים. גם בגזרת חוסה רודריגס אין עדיין חדש. השחקן רוצה להישאר בחיפה והעביר את המסר כשהוא אמור לדון עם ראשי המועדון, אך בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגביו וזאת בשל הרצון לצרף שלושה זרים חדשים בעמדת החלוץ ושני המגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully